Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Eerste sig met PS

Dit is mijn eerste sig met PS, ik ben te lui en ongeduldig om tutorials te volgen dus heb ik het mezelf maar geleerd door gwn wat te klooien. Aangezien ik de sig die ik nu gebruik, die ik met paint gemaakt heb, (zie: mijn sig :duh::puh:) nu wel vaak genoeg gezien heb ben ik maar aan de slag gegaan met PS. Er is niet egt een reden wrm ik Mario heb gekozen, eigenlijk gwn omdat ik de Mario spellen altijd wel leuk heb gevonden, en er makkelijk plaatjes van te vinden zijn. Outcome:

9q8k9l.jpg

Rates, Tips, Comments please ^_^

Featured Replies

Best leuk :Y En een beetje saai :7

7/10

ik vind hem redelijk kaal en je had beter die dikke rand een blending mode kunnen geven en de opcity wat lager want nu trekt dat veel aandacht :duh: en je kunt ook Inblenden:

Dat doe je door de Magic Wand Tool te selecteren --> De layer van je render selecteren --> Klikken op een plek buiten de render --> Rechtermuisknop --> Feather --> PX aantal --> OK --> Deltete --> Klaar!

Snap je? Je kunt het beste een PX aantal kiezen tussen de 10 en de 15 en natuurlijk kun je ook Blurs gebruiken en meer. Duplicaten enz.

Ik wil je niet afkraken ofzo maar ik wil je meer kleine info geven. volg een keertje een Tut ^_^

• Author
ik vind hem redelijk kaal en je had beter die dikke rand een blending mode kunnen geven en de opcity wat lager want nu trekt dat veel aandacht :duh: en je kunt ook Inblenden:

Dat doe je door de Magic Wand Tool te selecteren --> De layer van je render selecteren --> Klikken op een plek buiten de render --> Rechtermuisknop --> Feather --> PX aantal --> OK --> Deltete --> Klaar!

Snap je? Je kunt het beste een PX aantal kiezen tussen de 10 en de 15 en natuurlijk kun je ook Blurs gebruiken en meer. Duplicaten enz.

Ik wil je niet afkraken ofzo maar ik wil je meer kleine info geven. volg een keertje een Tut ^_^

Thnx, ik zal er rekening mee houden, en een tut volgen ofzo ^_^