Jump to content
Geplaatst:
comment_895196

Beste GTAForum Leden,

Ja, een vervolg van Rainbow Six Vegas is er! ^_^ De bevrijding van Las Vegas was een enorme klus voor het Team Rainbow Six. Zo blijkt maar weer uit Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2. Deze tactische shooter loopt parallel aan het eerste deel en volgt een ander team werkzaam in de bekendste gokstad van de Verenigde Staten. Aan het hoofd van deze groep soldaten staat Bishop, een directe collega van Rainbow Six Vegas 1-bevelhebber Logan Keller. Ook hij en zijn mannen staan loodrecht tegenover Alvarez Cabrero, een terrorist met snode plannen voor Las Vegas. Hieronder staat meer info over de game, en nog speciaal voor jullie 1 Trailer en een paar screenshots. :)

Platformen:

PC €49,-

PlayStation 3 €32,-

Xbox360 €39,-

Screenshot:

Screenshot 1:

1488_fullsize.jpg

Screenshot 2:

rainbow_six_vegas_02.jpg

Screenshot 3:

tom-clancys-rainbow-six-vegas-2-1.jpg

Trailer:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  • Reacties 64
  • Bezichtigingen 5.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zal ik het kopen? 15 leden hebben gestemd

1. 1. zal ik het kopen?

• Moet jij weten
      6
    • JA! vet spel,is het echt waard
      7
    • Nee, stom spel,bewaar liever je geld
      1

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_949277
Ik zit heel erg te twijfelen dus misschien hebben een van jullie het spel en ik wil graag informatie en of ik het moet kopen.

Op de PC is het zeker een goede titel en dat zal op de PS3 vast niet anders zijn. Met Vegas 2 haal je een zeer sterke, tactische shooter in huis die je naast de multiplayer ook een sterke singeplayer biedt. Eigenlijk verschilt het amper van deel 1, dus deel als je deel 1 gespeeld hebt dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten. Op sommige punten is er in vergelijking met deel 1 natuurlijk wel wat veranderd, maar de structuur zal hetzelfde zijn. Tactiek staat centraal in de game en je krijgt gelukkig genoeg vrijheid om een goede tactiek uit te stippelen en met je team samen te werken. De keuze of je hem aanschaft ligt bij jou, dus ga na of het spel iets voor je is door reviews of meningen van anderen te lezen.

Geplaatst:
comment_949980

Van wat ik allemaal hoor, ga ik hem kopen. Heel erg bedankt voor de info die jullie gaven :Y:cya:

(Mods,mijn vraag is beantwoord ;) )

:cya:

Edit:

Ik heb net Rsv2 gekocht, vet spel!

>>> Door Ikkes: Dubbelpost samengevoegd!<<<

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_1104136

Oke, ik heb het spel Rainbow Six Vegas 2 en wie wil er samen online gaan spelen? :)

Misschien kunnen we ook een soort clan oprichten.

PSN: Denimo

BTW: Waarom is er geen category: Shooters?

Geplaatst:
comment_1111059
En wie heeft hem nog meer? Graag ook meningen van de spel hoe mooi het is graag :)

Ik :) en ik vind het een gewelidge tactic shooter :) speel het nu vooral online, story allang uitgespeeld en vind het vetst met de ranks en xp enz. dat zorgt dat je wilt blijven spelen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.