Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_112885
hoe kan ik een gebouw wat ik met 3ds Max 7 heb gemaakt nou eigenlijk echt in vice city zetten?

ik snap nit waarom je dat nu hier vraagt. we zijn bezig met de spoedcursus voor GTI. je hebt al de dff, txd en de coll toch ?, we lullen er morgen wel over, als ik thuis ben kan ik beter helpen.

Geplaatst:
comment_112890
hoe kan ik een gebouw wat ik met 3ds Max 7 heb gemaakt nou eigenlijk echt in vice city zetten?

Dan leg ik het je al een beetje uit:

Zoals Bradly1990 al zei, je hebt een dff, col, txd nodig.

Allereerst moet je zorgen dat een object dat je met 3Ds max 7 hebt gemaakt niet meer dan 2000 polygons heeft, meer kan vc niet aan (polygon is een puntje uit een object). Dan exporteer je de file als .3DS.

Nu open je de z-modeler en importeert je 3DS bestand.Nu smelt je alles samen zodat je een goede col krijgt.

kies uit het rechter-menu: Create->Object->UniteSelect

Je moet nu een object texturen. Hier staat het al een beetje uitgelegd.

Als je object getextuurd is exporteer je je object als .dff (let op, typ bij de naam bij het exporteren er wel .dff achter.) en kies Vice City.

Je exporteerd de file nu nog eens, maar nu als .x file (met dezelfde naam)

Nu open je de collmaker. Met de collmaker laad je de x file. Ga dan naar opties->mirror en vink X-as aan zodat het object juist gespiegeld wordt. Geef het object nu een naam (zonder .col erachter). Druk nu op make collision file en je col wordt gemaakt, save het bestand onder dezelfde naam als je dff.

Nu open je de TXD-builder. Druk op ADD en voeg de textures toe die je gebruikt hebt bij je object, let er wel op dat ze een goede resolutie hebben. Voor de zekerheid druk je op DFF CHECK en je selecteerd je dff om te controleren of je alle textures hebt. Als alles goed is druk je op Build. Je textuur is gemaakt.

Nu zet je alles in VC, ik neem aan dat je dit weet. Succes ermee ;)

Bewerkt: door Wauzie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.