Jump to content
Geplaatst:
comment_112820

Ik vraag me af wat ik met infrared goggles kan, ik heb er nog geen gevonden maar ik zou wel weten wat het inhoud.

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar daar kreeg ik alleen een map te zien.

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_114928

Jah... Maarehm misschien kan het zijn dat je die Infrarood Kijker nog niet KAN?!

omdat je die missie nog niet gedaan hebt waarbij je die Militaire basis moet binnendringen (ben ff naam krijt :blink: )

Als je die gedaan hebt horen ze er gewoon te liggen

Geplaatst:
comment_116172
dat is de missie black project ;)

maar ze liggen er niet altijd ik heb ze ook maaar een keer gevonden (vond er niks aan)

d'r IS ook weinig aan :puh:

op zich wel leuke toevoeging.. maar had van mij niet perse gehoeve....

• 2 years later...
Geplaatst:
comment_781741

De Sandking staat er inderdaad niet altijd. Gewoon even weggaan en later weer terugkomen. En ikzelf heb nog nooit goggles gevonden in Zero's shop.

En let inderdaad voortaan even op de datum van de laatste post voordat je een reactie plaatst.

Geplaatst:
comment_782755

Inderdaad, zoals volgens mij al eerder was gemeld in dit topic;

De 'infrared goggles' (infrarood bril) is slechts geïmporteerd in het spel vanwege het nodig hebben van de bril tijdens een missie waarin je, (ik meen), een bank moet beroven met Woozie (die blinde gast). Verder is de bril inderdaad totaal nutteloos, volgens mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.