Jump to content
Geplaatst:
comment_112867

Ik hoop zelf heel erg dat het mysterie rond de verdwijning van Donald Love wat opgehelderd wordt. Er wordt wel vermoedt dat de geheimzinnige aziatische man hem vermoord heeft (kijk hier) aangezien die nogal vaak "Love and Dead" zegtt, maar zeker is het niet.

Ook ben ik wel benieuwd of Maria nou wel of niet dood geschoten is door Claude aan het eind van GTA3...

• Reacties 36
  • Bezichtigingen 4.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_135767

Waarom blijven mensen zeuren over Maria, of ze nou wel of niet word doodgeschoten in GTA III, Als je eindfilmpje ziet, zie je zelf toch ook wel, dat ze beiden gewoon weglopen, met z'n tweeën pratend met elkaar (Nou, met elkaar, maria praat, claude niet natuurlijk.)

Maar ik denk dat ze Catalina bedoelen, Het is onwarschijnlijk dat je zoiets overleeft, worden beschoten met een Rocketlauncher, Helicopter opgeblazen, en met helicopter in het water vallen, ik heb het radio bericht na afloop van GTA III niet goed beluisterd, maar ik denk dat ze gewoon dood is gegaan.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_137699

Ik ben de laatste tijd aan het proberen het mysterie GTA3 uit te pluizen, want dit blijft toch het spel van de mysteries. GTA 4 heeft dus nog een hoop om op te lossen:

1. Wie Darkel is weten we.

gta3_character_darkel_02.jpg

Maar waar je Darkel leest, lees je Curtly, een zogenaamde medeterrorist. Ook valt er te lezen dat vanwege 11 september beide figuren uit het spel zijn gehaald, de dodo is gekortwiekt en Love een mysterieuze eind krijgt. Maar overal staan ook verwijzingen naar zwervers. Het vreemde is dus dat Darkel wel een duidelijk verhaal heeft gehad terwijl we over Curtly zo goed als niks weten, en dat er altijd over de zwervers wordt gepraat als het over Darkel gaat.

2. Wat ik verbazend vind is dat El Burro zich niet laat zien. Waarom niet? Sommigen beweren dat hij nog in San Andreas zit (het SA van GTA 1 wel te verstaan)

el_burro.jpg

en dat hij daarom telkens naar LC belt om dingen door te geven. Maar een bendeleider die niet in de stad van zijn bende is én niet weet wat er in de stad van zijn bende gaande is klinkt een beetje raar. Dus waarom kan El Burro zich ineens niet meer vertonen?

(Nog) twee dingen die GTA4 van mij wel duidelijk mag maken

Geplaatst:
comment_139650
Ik ben de laatste tijd aan het proberen het mysterie GTA3 uit te pluizen, want dit blijft toch het spel van de mysteries. GTA 4 heeft dus nog een hoop om op te lossen:

1. Wie Darkel is weten we.

gta3_character_darkel_02.jpg

Maar waar je Darkel leest, lees je Curtly, een zogenaamde medeterrorist. Ook valt er te lezen dat vanwege 11 september beide figuren uit het spel zijn gehaald, de dodo is gekortwiekt en Love een mysterieuze eind krijgt. Maar overal staan ook verwijzingen naar zwervers. Het vreemde is dus dat Darkel wel een duidelijk verhaal heeft gehad terwijl we over Curtly zo goed als niks weten, en dat er altijd over de zwervers wordt gepraat als het over Darkel gaat.

2. Wat ik verbazend vind is dat El Burro zich niet laat zien. Waarom niet? Sommigen beweren dat hij nog in San Andreas zit (het SA van GTA 1 wel te verstaan)

el_burro.jpg

en dat hij daarom telkens naar LC belt om dingen door te geven. Maar een bendeleider die niet in de stad van zijn bende is én niet weet wat er in de stad van zijn bende gaande is klinkt een beetje raar. Dus waarom kan El Burro zich ineens niet meer vertonen?

(Nog) twee dingen die GTA4 van mij wel duidelijk mag maken

Ik heb ook in de Liberty Garden gelezen dat El Burro neergeschoten is

Geplaatst:
comment_139719
Het vreemde is dus dat Darkel wel een duidelijk verhaal heeft gehad terwijl we over Curtly zo goed als niks weten, en dat er altijd over de zwervers wordt gepraat als het over Darkel gaat.

Hier kunnen we kort over zijn. GTA4 hoeft in feite niets duidelijk te maken over Darkel en Curtly. Ze bestaan immers niet. Nergens in het verhaal van GTA III komen ze te voorschijn, aangezien ze uit het spel verwijderd zijn. We weten alleen van ze af via modders en wat 'uitgelekte' informatie. Maar in feite bestaan de twee personages helemaal niet in de GTA-wereld. Uiteraard kan Rockstar besluiten om ze toch ooit te gebruiken, maar ze hoeven niets te verklaren.

Wat ik verbazend vind is dat El Burro zich niet laat zien. Waarom niet?

Waarom wel? Waarom zou El Burro zich moeten laten zien aan Claude? Claude is niet echt een belangrijk iemand in Liberty City.

En misschien wilde Rockstar de connectie met GTA1 een beetje vasthouden door El Burro, net als in de eerste GTA, slechts per telefoon contact op te nemen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.