Jump to content
Geplaatst:
comment_1105564

Hallo,

Ik heb al een paar maanden last van internet verbinding die er nog wel eens uit vliegt, ook de laatste paar dagen heb ik dit probleem weer (ligt aan onze provider). Ik heb op dit moment verbinding, ook staat het tekentje gewoon op verbonden. Alleen nu heb ik voor het eerst dat MSN niet wilt aanmelden, ik krijg steeds foutcode's die onder google aangegeven staan als ''geen verbinding'' of ''verbindings problemen''. Heb al op een laptop en een oude computer in huis geprobeerd, maar ook daar krijg ik geen verbinding met MSN Messenger, aangezien onze internet verbinding prima en snel werkt, heb ik een vermoede dat het aan MSN zelf ligt, alhoewel ik dit natuurlijk niet zeker weet... Zijn er leden die dit kunnen beamen?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1106198
Had je de zelfde foutmelding/code als mij? Na een kwartiertje kon ik er gewoon op.. :Y

Inderdaad, ik kan er nu weer op. Maar wel erg vervelend, als er dan een probleem is waarom lost MSN Messenger het dan niet volledig op, dan iedere keer korte pauzes met vervolg dat de server weer plat ligt...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1106445

dat probleem is er weer :duh:

Inderdaad ik heb er al ander half uur last van :duh: Dit heb ik nog nooit meegemaakt, iedere keer de zelfde fout verdeelt over meerdere dagen... Is er nergens informatie te vinden? Of een soort nieuws mededeling? Lijkt me toch wel handig als je als provider of server van MSN Messenger, je gebruikers laat weten wat er allemaal aan de hand is. Er staat in iedergeval niets op hun website zelf.

Bewerkt: door gammie_

Geplaatst:
comment_1106449

dat probleem is er weer :duh:

Inderdaad ik heb er al ander half uur last van :duh: Dit heb ik nog nooit meegemaakt, iedere keer de zelfde fout verdeelt over meerdere dagen... Is er nergens informatie te vinden? Of een soort nieuws mededeling? Lijkt me toch wel handig als je als provider of server van MSN Messenger, je gebruikers laat weten wat er allemaal aan de hand is. Er staat in iedergeval niets op hun website zelf.

Je moet geluk hebben. De ene keer lukt het wel, en de andere keer niet. Het is inderdaad klote als je je niet kan aanmelden. Gewoon om de minuut proberen, na 5 minuten kon ik me aanmelden.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1106452
Je moet geluk hebben. De ene keer lukt het wel, en de andere keer niet. Het is inderdaad klote als je je niet kan aanmelden. Gewoon om de minuut proberen, na 5 minuten kon ik me aanmelden.

Ja dat probeer ik ook iedere keer, maar krijg nu steeds een andere foutcode:81000314. Gister middag was het steeds een kwartier of half uur en nu is het al bijna 2 uur aan de gang... Bij mij duurt het steeds langer.

Bewerkt: door gammie_

Geplaatst:
comment_1107836
Misschien een handige tip voor somiggen,als de tijd en datum van je pc niet goed staan kan je ook niet op msn.

Hoe kom je daar op?

Heb ik een keer uitgevonden,ik had mijn bios gereset en toen kon ik niet meer op msn,toen ik de tijd weer goed gezet had deed msn het weer(foutcode:80048820).

Geplaatst:
comment_1107840
Misschien een handige tip voor somiggen,als de tijd en datum van je pc niet goed staan kan je ook niet op msn.

Hoe kom je daar op?

Heb ik een keer uitgevonden,ik had mijn bios gereset en toen kon ik niet meer op msn,toen ik de tijd weer goed gezet had deed msn het weer(foutcode:80048820).

Hmm, bij mijn zus pc, daarbij is de batterij van de moederbord leeg, en vergeet ie de tijd na iedere keer afsluiten en opnieuw opstarten.

En zij kan gewoon op msn :?

Geplaatst:
comment_1107940

volgens mij is msn weer helemaal goed want kan me weer normaal aanmelden :D .

>>> Door Thundercover: Volgens mij doet MSN het inderdaad gewoon weer bij iedereen, gelukkig. :) Ter voorkoming van 'MSN doet het weer'-reacties: :slotje:<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.