Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1106230 hoi ik heb een vraag bestaan er nog andere websites voor te daten indeplaats van love-meet.net zo ja hoe gebruik je ze vriendelijk bedankt iedereen
Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1106244 Ja Craplist.net die weet ik aleen nog.. maar hoe je daar precies een date kon regelen moet je zelf maar uitzoeken..
Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1106254 Volgens mij kan j met geen enkele andere site dates zoeken
Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1106293 In GTA-IV kun je enkel met deze websites een date vinden: www.love-meet.net www.craplist.net www.friendswithoutfaces.net (Is niet echt om te daten, is voor pennenvrienden) Helaas zijn er geen andere websites om te daten.
Geplaatst: 11 september 200816 jaren comment_1106649 Ja Craplist.net die weet ik aleen nog.. maar hoe je daar precies een date kon regelen moet je zelf maar uitzoeken.. Via craplist.net moet je klikken op de advertentie "Party girl seeks man for NSA fun and blog material - 29 (Lancaster)". Op de site is ze bekend als Liberated Woman en, na op haar ad geklikt te hebben moet je op 'Contact Me' klikken. ;-)
hoi
ik heb een vraag
bestaan er nog andere websites voor te daten indeplaats van love-meet.net
zo ja hoe gebruik je ze
vriendelijk bedankt iedereen