Jump to content

missie: wrong side of the tracks


chef

Recommended Posts

Welkom op het forum.

Het zou makkelijker zijn als je eventueel uit kon leggen wat er bij jou precies fout gaat. Uiteraard raad ik je aan de pagina van WikiGTA even door te nemen. Ik adviseer je sowieso om goed op gelijke hoogte te blijven als de trein die jij aan het achtervolgen bent. Rijd zo aangenaam dat Big Smoke goede kansen krijgt om de Vagos te beschieten.

Omdat deze missie vooral om de goede en slechte weggetjes draait heb ik een filmpje voor je uitgezocht, observeer deze goed tussen de missie door. Het is een filmpje waarbij er wel erg makkelijk word gedaan en de missie snel voltooid is, maar zeker een aanrader als je er op wat voor manier dan ook, gewoon niet uit kan komen.

Als je toch de 'echte' manier wil volgen is mijn advies om WikiGTA goed door te nemen, eventueel een savegame aanvraag te doen of anders een 'echt' filmpje uit te zoeken.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje: hoe kan je de missie WRONG SIDE OF THE TRACKS met BIG SMOKE het beste uitvoeren, ik krijg die mannetjes nooit van die trein af. Is voor de playstation versie.

thnx

Het is handiger om de volgende keer zelf even een topic te openen. ;)

Blijf nooit vlak naast de trein rijden, want dan zal Big Smoke tegen de trein schieten, in plaats van op de Vagos.

Er zijn echter ook een paar handige trucjes.

Zo loopt er ergens in het midden een soort bruggetje over de spoorweg heen, als je de trein voorblijft en op het bruggetje blijft wachten, kun je met een beetje timing de trein oprijden, en kan Big Smoke gemakkelijk de Vagos uitschakelen.

Er is nog een trucje, welke ook wat timing vereist.

Bekijk daarvoor dit filmpje even:

Veel succes! :cya:

EDIT: Ik zie net dat je inmiddels al een topic had geopend waar je geholpen was, mijn fout. :7

Bewerkt: door -Matthijs-
Beide topics samengevoegd.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...