Tot nu toe was het zo in GTA dat de armour ongeveer "opgeteld" wordt bij de health (wel 2e balkje, maar toch).
Mij lijkt het anders logischer/realistischer dat je niet extra health hebt, maar gewoon minder hard geraakt word (ipv 10% van je balkje eraf 5% of zo).
Nu mij vraagje dus: welke manier wordt gebruikt in GTA IV?
Die van de vorige GTA's, of realistischer minder health kwijt? (of is dat niet realistisch? )
Hallo,
Ik vraag me iets af (ik heb GTA IV niet).
Tot nu toe was het zo in GTA dat de armour ongeveer "opgeteld" wordt bij de health (wel 2e balkje, maar toch).
Mij lijkt het anders logischer/realistischer dat je niet extra health hebt, maar gewoon minder hard geraakt word (ipv 10% van je balkje eraf 5% of zo).
Nu mij vraagje dus: welke manier wordt gebruikt in GTA IV?
Die van de vorige GTA's, of realistischer minder health kwijt? (of is dat niet realistisch?
)
mvg
Marco