Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

DLC in november

Geplaatst:

hey ik heb iets gevonden

AMSTERDAM - De downloadbare content van Grand Theft Auto IV staat al lange tijd in de belangstelling, nadat Microsoft bij de release van de game adverteerde met deze aankondig. Wanneer deze content dan zou komen bleef onduidelijk.

Eerder zouden de extra episodes (exclusief voor de Xbox 360) deze herfst verschijnen, maar Rockstar krabbelde terug en plaatste de release ergens tussen november 2008 en januari 2009.

Maar volgens bronnen bij Rockstar kunnen we in november dan eindelijk de downloadbare content verwachten. Het zou gaan om minimaal twee episodes van elk 10 uur die voorzien zijn van nieuwe achievements.

De exclusieve deal zou Microsoft $50 miljoen (ongeveer €35 miljoen) gekost hebben.

via google site

http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/185...november__.html

Featured Replies

Geplaatst:

duurt nog best wel lang :{

Geplaatst:

Stomme microsoft moet et weer opkopen hoor, ik begon steeds meer een hekel aan ze te krijgen. :duh:

Weet iemand wanneer en of er nog wel een DLC voor de PS3 komt? :ch:

Geplaatst:

er komt ook een dlc naar de ps3 ;)

Geplaatst:

Dat is nog niet bekend en dan zal R* contract breuk plegen. Maar daar vinden ze wel iets op (een gat in het contract) zodat PS3ers er ook lol van kunnen hebben (dus het iets aan te passen. Dan is het niet meer DE DLC die R* Xdoosers had beloofd).

Geplaatst:
Dat is nog niet bekend en dan zal R* contract breuk plegen. Maar daar vinden ze wel iets op (een gat in het contract) zodat PS3ers er ook lol van kunnen hebben (dus het iets aan te passen. Dan is het niet meer DE DLC die R* Xdoosers had beloofd).

O dacht al dat het bevestig was.dan weet ik dat ook ^_^

Geplaatst:

Ik had dit al eens gehoord maar wist niet waar het stond...

En inderdaad ik dacht ook dat het al vast stond dat er een DLC voor de PS3 kwam...

Geplaatst:

Ik hoop het want dat zou ik wel erg lullig vinden van Rockstar :(:duh:

Geplaatst:

Er zou een ander soort DLC voor de PS3 uitkomen. Dit is echter alleen een gerucht. Hoogstwaarschijnlijk komt er helemaal Geen speciale content naar de PS3, want dan zou Rockstar zoals al eerder gezegd contract breuk plegen. En Microsoft betaalt niet voor niets 50 miljoen dollar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.