Geplaatst: 12 september 200816 jaren comment_1107688 Hallo, omdat ik geen Adobe Photoshop CS2 kon installeren heb ik GIMP maar geinstalleerd alleen ik snap dat hele programma niet. Wie heeft er nederlandse GIMP tuts? of wie wilt GIMP uitleggen?
Geplaatst: 12 september 200816 jaren comment_1107693 Zoek op google eens naar "Gimp Uitleg", dit heb ik gevonden en er zijn nog wel meer. Ik heb ook Gimp en snap er ook veel niet van maar dat boeit me niet.
Geplaatst: 12 september 200816 jaren comment_1107766 In de Master Tutorial list van de computer sectie is een tutorial te vinden voor GIMP, gemaakt door Feitze.
Geplaatst: 12 september 200816 jaren Auteur comment_1107818 In de Master Tutorial list van de computer sectie is een tutorial te vinden voor GIMP, gemaakt door Feitze. Ok ik zal straks als ik thuis ben eens kijken. Maar waarom zit die niet in de Tut list van GFX?
Geplaatst: 12 september 200816 jaren comment_1108088 In de Master Tutorial list van de computer sectie is een tutorial te vinden voor GIMP, gemaakt door Feitze. Ok ik zal straks als ik thuis ben eens kijken. Maar waarom zit die niet in de Tut list van GFX? Dat zijn alle tuts voor PS
Geplaatst: 12 september 200816 jaren Auteur comment_1108090 In de Master Tutorial list van de computer sectie is een tutorial te vinden voor GIMP, gemaakt door Feitze. Ok ik zal straks als ik thuis ben eens kijken. Maar waarom zit die niet in de Tut list van GFX? Dat zijn alle tuts voor PS raar. Maarja ik zal morgen wel kijken.
Hallo,
omdat ik geen Adobe Photoshop CS2 kon installeren heb ik GIMP maar geinstalleerd alleen ik snap dat hele programma niet.
Wie heeft er nederlandse GIMP tuts?
of wie wilt GIMP uitleggen?