Jump to content
Geplaatst:
comment_112975

Ik lees dat mensen steeds meer treads posten met super nieuws

terwijl dat gewoon een glitch is,dus plaats hier je ''super nieuws''

dan hoeft er niet voor elke glitch een nieuwe tread worden geopend..

dus plaats hier al jullie glitches of mischien iets nieuws

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Topictitel uitgebreid.

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 154.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_875606

Ik had ook nog een rare Glitch, ik had een RC Cam gespawnt en ik reed ermee rond, toen vroeg ik of er iemand in mijn gang wou komen en die kwam bij mij in de RC Cam zitten en die vloog toen met een paar salto's de lucht in!!!

Later reed ik per ongeluk tegen de muur en ik viel door de grond.

Dat zag er zo uit:

post-77623-1201359861_thumb.jpg

Geplaatst:
comment_878262

Ik weet niet of deze al bekent was.

Ga naar het vliegveld en rijd met een auto naar het einde van de startbaan. (zover mogelijk weg bij de AT-400)

Rijd nu op volle snelheid naar de deur van de loods waar de AT-400 staat, zonder te stoppen rij je erheen.

Als je het goed doet zal je door de deur heenrijden en hoef je niet te wachten tot de deur open is als je de At-400 wil. ^_^

Edit: Ik heb dit voor de PC.

Bewerkt: door Basssss

Geplaatst:
comment_881792

Hallo.

Ik zat een keertje na te denken, en toen kwam ik op een ideeétje.

Nou ik dacht zo van vette carmod.

Ik zet het in SA en dan ga ik GTA SA spelen: WTF!!!

Ik zag op dat plaatje het auto met normale wielen,

Maar als ik het in de spel ziet: Zie je het auto met 2 keer zo grotere wielen?

OTTO :tu:

Sorry, er staat 'VC' dat hoort eigenlijk 'SA' te zijn :7

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd en VC naar SA aangepast. Voortaan kun je dat laatste ook gewoon zelf doen met de "Bewerk"-knop. <<<

Geplaatst:
comment_882706
Hallo.

Ik zat een keertje na te denken, en toen kwam ik op een ideeétje.

Nou ik dacht zo van vette carmod.

Ik zet het in SA en dan ga ik GTA SA spelen: WTF!!!

Ik zag op dat plaatje het auto met normale wielen,

Maar als ik het in de spel ziet: Zie je het auto met 2 keer zo grotere wielen?

OTTO :tu:

Sorry, er staat 'VC' dat hoort eigenlijk 'SA' te zijn :7

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd en VC naar SA aangepast. Voortaan kun je dat laatste ook gewoon zelf doen met de "Bewerk"-knop. <<<

Misschien komt dat omdat je de juiste lines niet hebt aangepast?

Ik denk dat je carcols eens moet nakijken ofzow...

Geplaatst:
comment_884902
Ik had ook een stomme glitch

Ik vloog met JetPack tegen een flat omhoog

Zat ik opeens in die flat, en die vuur stond vast en ik zat half in de flat, en opeens kwam ik weer eruit, ging die vastgezeten vuur ook weg :blink:

En een keer gooide ik een Oliebom, stond hij ff vast op 1 been en die andere half omhoog naar achter.. en je kon zo draaie :huh: Daarna deed hij weer normaal :ph34r:

dat gebeurt ook met die fotocamera

Geplaatst:
comment_885747

Ik heb de cijfers van de infernus veranderd en ik heb de noobmode,

ik trok heel snel op en toen viel ik door de grond Heen!!

Het was dicht bij de tunnel van LA Naar De kant van SF Op.!

Hoe kan dit, een Bug

Dank

Unmountable Tijmen :7

Bewerkt: door Bling
Samengevoegd met "Glitches & Bugs" topic.

Geplaatst:
comment_885752

Je kwam gewoon in de ´blue hell´. Je hebt weleens de kanst dat je daar komt terwijl je gewoon aan het spelen bent. Ik heb het ook een paar keer gehad.

Geplaatst:
comment_887198

Ik had ook een rare bug, ik weet niet of deze al in dit forum staat:

Ik vloog een beetje rond met een jetpack en toen vloog ik per ongeluk over dat leger gebied in Las Venturas, ik werd beschoten door achtervolgraketten en mijn Health-balk was leeg en er bleven raketten komen, maar ik ging niet dood!

Later toen ik op de grond kwam en mijn jetpack uit deed viel ik dood op de grond :7 !

En als je met een jetpack rondvliegt en je wordt onderweg beschoten en je doet je jetpack later af zie je vaak dat CJ beweegt alsof hij door een geweer geraakt wordt!(Met zijn hand naar zijn buik of 1 van zijn schouders naar achter :Y )

Geplaatst:
comment_887249
Ik heb in de missie van Saint marks bistro de code gedaan dat je heel hoog kunt springen en ik spring over een paar muurtjes heen en toen viel ik in een keer door de grond heen. Ik viel best wel lang en toen kwam ik in een soort van water terecht, maar ik zag het water niet dus het leek net of CJ aan het zweven was. Dat heb ik later ook gedaan en elke keer gebeurde hetzelfde. Dat is wel raar, ik denk dat ik over de grens van de Liberty city hidden interior ben gegaan of zo!?

ik kwam dat ook eens tegen en ik heb daar wat rond gezwommen ,en raar ik kwam een grote kraan tegen die je ook in de havens kunt vinden (container kraan ).ik kon wel niet dicht genoeg komen er was een soort van muur :bonk::cab::bonk:

Ja, dat had ik toen ook, maar ik deed de cheat dat alle auto's ontplofte want die vent die je daar moet vermoorden stond bij een auto en toen zat ik in een vliegtuig om terug naar Las Venturas te vliegen :bonk: :bonk: :bonk:

Geplaatst:
comment_888954

Ik reed eens met volle vaart in een steegje en daar kwam ik opeens het "sprunk, a taste of come" reclame-billboard tegen. Ik reed per ongeluk tegen en ineens zat het gat ,dat er normaal in de missie pas komt, al in. Jammer genoeg kon ik er niet uitvliegen, maar botste ik terug :)

Geplaatst:
comment_889577

Ik heb nu een zwaar irritante bug, ik word dus bij een terrytory aangevallen, ik ga er niet heen want die grove moet ook eens voor zichzelf zorgen, hebben ze hem dus overgenomen, word de hood gemengt met bijv. geel en groen, en dan vallen ze hem weer aan en dan ga ik er wel heen, heb ik ze dus verslagen krijg ik meteen gangwar op mijn kiezen om dat ik er vier heb gekilld, en ik heb ook wel eens (altijd :duh: ) dat de ballas in mijn hood zitten en de grove in hun hood, dan kill ik ze dus in MIJN hood en krijg een gangwar om een hood die ik voor 100% bezit dat is erg irritant, want als ik ze allemaal wil hebben moet ik dus eigenlijk ongeveer 100 territorys veroveren.

Dan duurt het spel een stuk langer.

Geplaatst:
comment_889583
Ik heb nu een zwaar irritante bug, ik word dus bij een terrytory aangevallen, ik ga er niet heen want die grove moet ook eens voor zichzelf zorgen, hebben ze hem dus overgenomen, word de hood gemengt met bijv. geel en groen, en dan vallen ze hem weer aan en dan ga ik er wel heen, heb ik ze dus verslagen krijg ik meteen gangwar op mijn kiezen om dat ik er vier heb gekilld, en ik heb ook wel eens (altijd :duh: ) dat de ballas in mijn hood zitten en de grove in hun hood, dan kill ik ze dus in MIJN hood en krijg een gangwar om een hood die ik voor 100% bezit dat is erg irritant, want als ik ze allemaal wil hebben moet ik dus eigenlijk ongeveer 100 territorys veroveren.

Dan duurt het spel een stuk langer.

Je hebt inderdaad gelijk dat de Grove voor zichzelf moet zorgen omdat heel lang

duurt voordat je alles veroverd hebt.

En dat incident van dat Ballas in je territorium kan soms gebeuren.

Je maakt een paar dood en je moet weer een hood veroveren.

Misschien is het een bug/foutje in het spel.

Geplaatst:
comment_891298

Misschien niet voor dit topic maargoed:

Ik viel per ongeluk van die grote dam af. Vlak langs de muur. (verstapte me). Ik boos want was bezig met oysters zoeken en had niet opgeslagen en ging er vanuit dat ik te pletter viel. Had geen armor want was kort daarvoor opgepakt.

Wat bleek:

Ik had ineens full Armor! toen ik neerkwam.

:Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.