Jump to content
Geplaatst:
comment_112975

Ik lees dat mensen steeds meer treads posten met super nieuws

terwijl dat gewoon een glitch is,dus plaats hier je ''super nieuws''

dan hoeft er niet voor elke glitch een nieuwe tread worden geopend..

dus plaats hier al jullie glitches of mischien iets nieuws

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Topictitel uitgebreid.

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 154k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1441565

Wat er ook grappig uitziet is als je op een motor zit en dan een jetpack spawnt, de benen van cj recht naar beneden hangen net als in de lucht. Zijn handen heeft hij dan ook niet aan het stuur en de richting van de jetpack stuurt tegelijk met je motor.

Bewerkt: door Dune

Geplaatst:
comment_1441569
Wat er ook grappig uitziet is als je op een motor zit en dan een jetpack spawnt, de benen van cj recht naar beneden hangen net als in de lucht. Zijn handen heeft hij dan ook niet aan het stuur en de richting van de jetpack stuurt tegelijk met je motor.

Geloof me, als je dit in een auto doet

ziet dit er veel dommer uit :7 ,

dit was al gekend hoor ;) .

Geplaatst:
comment_1441581

in de begin post staat

post niet als het met cheats gebeurd :duh:

Geplaatst:
comment_1442388

ik was in de blue hell en keek naar de garage van het sf pd buraue en ik zag 3 auto,s (welken weet ik niet meer)

en daar stond een hydra door heen en daar naast stond een hunter :duh:

en toen ik dichterbij kwam stond er aleen een politie auto :? En het lukte me niet om een screen te maken sorry :bonk:

Geplaatst:
comment_1442566

Ik reed laatst op de snelweg bij San Fierro richting de country club toen er ineens op de snelweg een caddie voorbij kwam rijden. Het was een stuk van de Country Club af en die dingen horen niet op de snelweg neem ik aan?

Geplaatst:
comment_1442575
Ik reed laatst op de snelweg bij San Fierro richting de country club toen er ineens op de snelweg een caddie voorbij kwam rijden. Het was een stuk van de Country Club af en die dingen horen niet op de snelweg neem ik aan?

ze zullen van de heuvel afgevallen zijn

ik heb ooit een fiets of de snelweg gezien

Geplaatst:
comment_1442591

ze zullen van de heuvel afgevallen zijn

ik heb ooit een fiets of de snelweg gezien

Het was best ver, kijk maar:

or0al4.jpg

Geplaatst:
comment_1443807

Ik had 4 sterren politie achter me aan, en ik had cheat dat ik niet dood kon, en een minigun...

Dus ik schiet op het hoofd van zo'n politieagent, en dan gaat ie niet dood :N

Geplaatst:
comment_1445166
Het is al bekend,, :D

In GTA San Andreas 2 player op de PS2

Dat je je Tegenspeler zijn hoofd eraf kan slaan met je zwaard

En dat hij dan rondloopt zonder hoofd :schater:

Was ook al gekend, maar blijft wel grappig :7 .

Geplaatst:
comment_1452654
Ik had net iets raars, ik had die cheat ingetypt dat je super hoog kunt springen en toen ging ik het huis in prickle pine in( in LV bij michelle in de buurt). Ik sprong er wat rond en toen sprong ik door het dak heen, ik viel toen ongeveer 10 seconden en toen kwam ik op een raar stuk land terecht, ik had de paramedic missies al gedaan dus ik ging niet dood.

Ik was toen op een heel stuk leeg land met huizen en ook een paar huizen die je niet kunt zien. Er lag ook een geweer en een kogelvrij vest.

Ik deed later hetzelfde en toen ging ik weer door het dak en kwam weer op dat stuk land terecht.

Ik sprong door het dak heen links langs de deur. En ik heb San Andreas op de PC :Y .

Hier 3 screens:

post-77623-1221150844_thumb.jpg

post-77623-1221150851_thumb.jpg

post-77623-1221150859_thumb.jpg

Heb ik wel eens gemeldt maar nu met screenshots ^_^

Dat heb ik ook gedaan!

Werkt ook op PS2 Versie

Helaas is SA stuk gegaan...

Ik ga hem weer ff kopen volgende week

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.