Geplaatst: 12 september 200816 jaren comment_1108581 Ik ben nu bezig met die missies van Stevie, maar weet iemand toevallig hoeveel auto's ik moet stelen voordat ik de Infernus voor hem moet jatten? Dank U
Geplaatst: 12 september 200816 jaren comment_1108589 kan pas na de missie met bernie als je de infernus krijgt van hem
Geplaatst: 12 september 200816 jaren Auteur comment_1108594 kan pas na de missie met bernieals je de infernus krijgt van hem Maar de missies van Stevie staan toch los van de missies van Bernie? Dus dan zou ik toch ook zonder de missies van Bernie een infernus kunnen krijgen dmv de missie van Stevie?
Geplaatst: 12 september 200816 jaren comment_1108616 oh sorry las iets niet 100 % dacht iets anders sorry kan gebeuren -.-' ik ben helaas ook maar een mens je kan in dat geval vast op wikigta.nl terecht http://nl.wikigta.org/wiki/Stevie%27s_Car_Theft_(GTA_IV)
Geplaatst: 12 september 200816 jaren Auteur comment_1108653 Helaas maar een mens Wat zou je dan willen zijn? Maar ik ken die pagina al, maar het gaat mij om de volgorde dat je ze krijgt.
Geplaatst: 13 september 200816 jaren comment_1108892 In de auto's die je voor Stevie moet stelen zit geen volgorde. Net zoals in de Drug Deliveries en Exotic Exports is dit in willekeurige volgorde. Je moet dus gewoon auto's voor hem stelen, en het kan zijn dat je als eerste of tweede auto al een Infernus moet stelen, maar het kan evengoed de laatste zijn.
Geplaatst: 13 september 200816 jaren Auteur comment_1108895 In de auto's die je voor Stevie moet stelen zit geen volgorde. Net zoals in de Drug Deliveries en Exotic Exports is dit in willekeurige volgorde. Je moet dus gewoon auto's voor hem stelen, en het kan zijn dat je als eerste of tweede auto al een Infernus moet stelen, maar het kan evengoed de laatste zijn. Ok dank je
Geplaatst: 13 september 200816 jaren comment_1109698 ik zou graag een ijsje willen zijn :engel: sorry dan kan ik je ook neit helpen verder meer
Ik ben nu bezig met die missies van Stevie, maar weet iemand toevallig hoeveel auto's ik moet stelen voordat ik de Infernus voor hem moet jatten? Dank U