Geplaatst: 13 september 200816 jaren comment_1109574 Ik had zin om even iets te maken, Wat vinden jullie ervan en wat kan er beter want dan kan ik het misschien aanpassen.
Geplaatst: 13 september 200816 jaren comment_1109578 Ik had zin om even iets te maken, Wat vinden jullie ervan en wat kan er beter want dan kan ik het misschien aanpassen. Hij is wel leuk, alleen erg fel, meer kan ik niet zeggen eigenlijk, hij is gewoon LOL 9/10.
Geplaatst: 13 september 200816 jaren comment_1109588 Volgens mij is BA boos, zijn hoofd is helemaal rood . Die foto van BA moest je ervoor doen, nu zit ie onder die felle kleuren.....
Geplaatst: 13 september 200816 jaren Auteur comment_1109615 Volgens mij is BA boos, zijn hoofd is helemaal rood .Die foto van BA moest je ervoor doen, nu zit ie onder die felle kleuren..... Nu is hij een beetje ingeblend als ik hem er zo had opgekwakt dan wat dat totaal niet zo. Ik heb hem trouwens er niet onder gedaan maar ik heb met de blend mode geknoeit. Dat van zijn rode hoofd kan wel waar zijn want ik heb er namelijk een rode Brush onder gedaan zodat hij inderdaad nog serieuser leek dan ie al was. Bedankt voor je Rate. Hij is wel leuk, alleen erg fel, meer kan ik niet zeggen eigenlijk, hij is gewoon LOL 9/10. Bedankt Wie wil nog meer BA raten? @ Hieronder: Geef ze dan eens het goede voorbeeld. Bewerkt: 13 september 200816 jaren door Hackman
Geplaatst: 13 september 200816 jaren comment_1109627 Ik had zin om even iets te maken, Wat vinden jullie ervan en wat kan er beter want dan kan ik het misschien aanpassen. Hij is wel leuk, alleen erg fel, meer kan ik niet zeggen eigenlijk, hij is gewoon LOL 9/10. Volgens mij is BA boos, zijn hoofd is helemaal rood .Die foto van BA moest je ervoor doen, nu zit ie onder die felle kleuren..... Nou is nota bene gister nog een topic aangemaakt over het beoordelen van designs... houd je daar gewoon aan, dan is de sfeer ook leuker in het GFX-Fora.... En 1973, (FerryN weet ik niet) jij loopt hiet al langer rond dus dat zou je moeten weten. Bewerkt: 13 september 200816 jaren door Arthis
Geplaatst: 13 september 200816 jaren comment_1109636 Tja.... De rand is mooi, de effecten zijn wel wat overdreven. Het lijkt wel als je goed om BA kijkt dat ie ge-renderd is, en teveel hetzelfde kleur gebruikt. Daarom een 6.8/10 voor de moeite, volgende keer beter
Geplaatst: 16 september 200816 jaren comment_1112745 Ik vind hem niet zo. Waarom? Omdat B.A. fokking Baracus te licht is... En hij is niet mooi gerenderd... Voor de rest mooie effecten, en mooie kleur. Cijfer:6.5/10
Ik had zin om even iets te maken,
Wat vinden jullie ervan en wat kan er beter want dan kan ik het misschien aanpassen.