Jump to content
Geplaatst:
comment_1109756
g1316.jpg
Pro Evolution Soccer 2009
Ontwikkelaar Konami
Uitgever Konami
Genre Sport
Platforms Nintendo DS, Nintendo Wii, Xbox 360, PSP, Playstation 2, Playstation 3, PC
Aantal spelers ?
Release 15 oktober 2008
Demo ?

Hét topic over Pro Evolution Soccer 2009.

En daarbij is mijn eerste vraag:
Wanneer komt nou die demo? Hij stond gepland op 11 september, maar de demo's staan nog steeds niet online (PS3).

Bewerkt: door Kai-ShockWave

• Reacties 63
  • Bezichtigingen 6.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1325420

Nee, tuurlijk niet. Niet alle makers hebben licenties om de echte spelersnamen, clublogo's of zelfs clubnamen te gebruiken. Ook het commentaar klopt vaak niet, de kaarten die worden gegeven, buitenspelval en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk dat het erg lastig is om een perfect voetbalspel te maken. Alles moet dan wel heel soepel verlopen.

Geplaatst:
comment_1327110
Nee, tuurlijk niet. Niet alle makers hebben licenties om de echte spelersnamen, clublogo's of zelfs clubnamen te gebruiken. Ook het commentaar klopt vaak niet, de kaarten die worden gegeven, buitenspelval en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk dat het erg lastig is om een perfect voetbalspel te maken. Alles moet dan wel heel soepel verlopen.

Ik wil niet fanboy achtig zijn

Pes heeft gewoon een goeie gameplay

Alleen zijn de niveaus een beetje raar

Beginner --> je kan de bal in het doel lopen en de verdedigers doen toch niks

Amateur --> De verdedigers gaan tackelen bal afpakken gaan scoren keeper komt uit.

Alles sterker maar voor een niveau hoger

Fifa heeft gewoon aan alles gedacht dit jaar pes was een beetje te veel bezig met de CL licensie denk ik .

Fifa

+ heeft een realistische gameplay(van amateur tot legendarisch)

+ Erg veel licensies

- No NL Elftal :(

+ Graphics erg mooi(NEXT-Gen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.