Geplaatst: 14 september 200816 jaren comment_1110246 Hallo, Ik heb in het forum MPIV: General met de zoekmachine gezocht met de term: Bluetooth Headset, maar vond niks. Vandaar maak in nu een topic aan. Ik heb hulp nodig, ik heb gisteren een Bluetooth Headset voor de PS3 aangeschaft. Het is van MAD CATZ®. Maar ik weet niet hoe ik het moet installeren, ik heb nog nooit eerder een Bluetooth Headset gehad. Zou iemand mij kunnen helpen? Bij voorbaat dank. Groeten, Thegtaman (:>)
Geplaatst: 14 september 200816 jaren comment_1110250 Zoek (goed) en gij zult vinden! Klik hier, en voor een goede uitleg hier.
Geplaatst: 14 september 200816 jaren Auteur comment_1110251 Ik heb blijkbaar niet goed gezocht! Dankjewel. Groeten, Thegtaman (:>)
Geplaatst: 14 september 200816 jaren Auteur comment_1111103 Hallo, Ik heb het vanmiddag geprobeerd en hij werkte! Bedankt voor de reactie's! Moderators en Administrators, er mag een slotje op! En sorry voor de dubbelpost. Groeten, (:>)
Hallo,
Ik heb in het forum MPIV: General met de zoekmachine gezocht met de term: Bluetooth Headset, maar vond niks. Vandaar maak in nu een topic aan.
Ik heb hulp nodig, ik heb gisteren een Bluetooth Headset voor de PS3 aangeschaft. Het is van MAD CATZ®.
Maar ik weet niet hoe ik het moet installeren, ik heb nog nooit eerder een Bluetooth Headset gehad. Zou iemand mij kunnen helpen?
Bij voorbaat dank.
Groeten,
Thegtaman (:>)