Jump to content
Geplaatst:
comment_1110745

DOWNLOAD

Ik ben met de auto van king Dededede's bezig, en vond het wel leuk om te posten :Y Voor wie niet weten wie King Dededede is:

king_dedede_ssbb_lg.jpg

En wie niet weten waar hij van is:

kirby.jpg

Maarja ontopic:

screenie1.jpg

EDIT:

DededesOffroader5.jpg

DededesOffroader6.jpg

DededesOffroader7.jpg

Oude WIP:

DededesOffroader4.jpg

DededesOffroader3.jpg

DededesOffroader2.jpg

DededesOffroader1.jpg

2deurKirbyoftheStarsDededesAuto2008.jpg

Slideshow: Dedede's Offroader Slideshow

Meningen _O_ (BTW: WIP, nog niet af!)

Bewerkt: door Beagle

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1112299

Nu je die uitleg gezegd hebt en ik lees de zin snap ik t meteen :schater::D

BTW: Als ik even tijd heb wil ik m best voor je mappen hoor :Y

Bewerkt: door Beagle

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1126070

Wanneer denk je dat hij af is???

Zeg het ff ben, dan kan ik hem downloaden, anders wordt het morgen :duh: balen als het morgen wordt

ik heb al een mod erin staan, high and mega mod, alles is veranderd, eigenlijk elke auto, maar niet de tug, wat deze gaat vervangen, zei je op school.

dus, kan ik deze er gewoon in zetten, zonder problemen te krijgen met die andere mod???

alvast bedankt maat, en tot morguhhh...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1127569
Wanneer denk je dat hij af is???

Zeg het ff ben, dan kan ik hem downloaden, anders wordt het morgen :duh: balen als het morgen wordt

ik heb al een mod erin staan, high and mega mod, alles is veranderd, eigenlijk elke auto, maar niet de tug, wat deze gaat vervangen, zei je op school.

dus, kan ik deze er gewoon in zetten, zonder problemen te krijgen met die andere mod???

alvast bedankt maat, en tot morguhhh...

Je kan King Dededede's karretje gewoon met de high and mega mod erin zetten, want het enige wat die mod doet is modellen van auto's vervangen ^_^ ff kijken of ik er nog wat aan kan doen :D

Grz, Beagle

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1127927

Omdat Stefaneke zo aan mn kop zeurt :D :D Nee, grapje. Klein screentje in de avond, heb nie zoveel tijd. Morgen maak ik wel een big scene ervan :D BTW± Wielen zijn omgekeerd, moet ik nog wat tegen doen. Wielen zijn wel gaaf hoor, niet zo plat als op dit plaatje :D

screenie1.jpg

Grz, Beagle

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.