Geplaatst: 14 september 200816 jaren comment_1110745 DOWNLOAD Ik ben met de auto van king Dededede's bezig, en vond het wel leuk om te posten Voor wie niet weten wie King Dededede is: En wie niet weten waar hij van is: Maarja ontopic: EDIT: Oude WIP: Slideshow: Dedede's Offroader Slideshow Meningen (BTW: WIP, nog niet af!) Bewerkt: 2 november 200816 jaren door Beagle
Geplaatst: 15 september 200816 jaren Auteur comment_1112299 Nu je die uitleg gezegd hebt en ik lees de zin snap ik t meteen BTW: Als ik even tijd heb wil ik m best voor je mappen hoor Bewerkt: 23 september 200816 jaren door Beagle
Geplaatst: 29 september 200816 jaren comment_1125747 Eey benjamin, mooie auto hoor. als hij af is ga ik hem meteen downloaden. groetjes rick
Geplaatst: 29 september 200816 jaren Auteur comment_1126048 thnx, ik ga even kijken of ik een paar bugs kan fixen, half 8 in de avond Grz, Beagle
Geplaatst: 29 september 200816 jaren comment_1126070 Wanneer denk je dat hij af is??? Zeg het ff ben, dan kan ik hem downloaden, anders wordt het morgen balen als het morgen wordt ik heb al een mod erin staan, high and mega mod, alles is veranderd, eigenlijk elke auto, maar niet de tug, wat deze gaat vervangen, zei je op school. dus, kan ik deze er gewoon in zetten, zonder problemen te krijgen met die andere mod??? alvast bedankt maat, en tot morguhhh...
Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren Auteur comment_1127569 Wanneer denk je dat hij af is???Zeg het ff ben, dan kan ik hem downloaden, anders wordt het morgen balen als het morgen wordt ik heb al een mod erin staan, high and mega mod, alles is veranderd, eigenlijk elke auto, maar niet de tug, wat deze gaat vervangen, zei je op school. dus, kan ik deze er gewoon in zetten, zonder problemen te krijgen met die andere mod??? alvast bedankt maat, en tot morguhhh... Je kan King Dededede's karretje gewoon met de high and mega mod erin zetten, want het enige wat die mod doet is modellen van auto's vervangen ff kijken of ik er nog wat aan kan doen Grz, Beagle
Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren comment_1127647 @ Beagle, hou eens op met discusseren en geef ons een update ^^.
Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren Auteur comment_1127927 Omdat Stefaneke zo aan mn kop zeurt :D Nee, grapje. Klein screentje in de avond, heb nie zoveel tijd. Morgen maak ik wel een big scene ervan BTW± Wielen zijn omgekeerd, moet ik nog wat tegen doen. Wielen zijn wel gaaf hoor, niet zo plat als op dit plaatje Grz, Beagle
Geplaatst: 19 oktober 200816 jaren Auteur comment_1143612 bij mij doet ie het nog maar als ik wil downloaden zegt ie dat ik moet inloggen Rapidshare: KLIK
DOWNLOAD
Ik ben met de auto van king Dededede's bezig, en vond het wel leuk om te posten
Voor wie niet weten wie King Dededede is:
En wie niet weten waar hij van is:
Maarja ontopic:
EDIT:
Oude WIP:
Slideshow: Dedede's Offroader Slideshow
Meningen
(BTW: WIP, nog niet af!)
Bewerkt: door Beagle