Jump to content
Geplaatst:
comment_1111312

ap72h0.jpg

Raten plz... ^_^

Wil je trouwens de render van de psp zelf hebben?

PM me maar!

EDIT:

kan iemand me trouwens vertellen hoe ik die witte hoeken weg krijg?

Alvast bedankt.

Bewerkt: door Addicted2

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1111322
ap72h0.jpg

Raten plz... ^_^

Wil je trouwens de render van de psp zelf hebben?

PM me maar!

EDIT:

Alvast bedankt.

Als PNG opslaan, volgens mij.

Grappig gemaakt, maar het ziet er nogal simpel uit. Het zou mooi zijn als het plaatje uit de PSP lijkt te springen, alsof je het echt beleeft.

Geplaatst:
comment_1111394
ap72h0.jpg

Ik vind hem nog wat kaal, misschien kan je nog wat meer op de background bij die auto maken, of wat leuke effecten in het display van de PSP, dat maakt het een stuk mooier. Ook mis ik een leuk bijpassend fontje. Wel gaaf gedaan hoe je die auto erin hebt gezet.

6/10

EDIT:

Als het goed is was het de onderste layer, (in iedergeval van je background) die moet je namelijk uitvinken zodat je geen achtergrond hebt :)

Bewerkt: door gammie_

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1111410

Nee, hij heeft geen background. ;)

Ik heb eerst de PSP gerenderd, en toen gewoon meteen geopend, en er stond geen background bij, alleen Layer 1 (de PSP dus).

Verder heb ik hem bewust erg leeg geglaten, maar ik zal eens kijken of ik wat kan doen met het "eruit springen". :puh:

Geplaatst:
comment_1111479

Inderdaad een beetje leeg. Misschien kun je proberen om wat meer op de PSP te zetten waardoor het daadwerkelijk lijkt alsof er een spel gespeeld word. Nu zie je alleen een auto met daaromheen zwart. Succes ermee :tu:

Geplaatst:
comment_1111499
Nee, hij heeft geen background. ;)

Ik heb eerst de PSP gerenderd, en toen gewoon meteen geopend, en er stond geen background bij, alleen Layer 1 (de PSP dus).

Vreemd, ik had eens een panda (nu naast mijn sig) uitgeknipt en daarna de achtergrond (background) het oogje uitgevinkt:

screen1rt0.jpg

Dan krijg je dit:

screen2vp2.jpg.

Anders kun je er misschien even een screen van maken?

Geplaatst:
comment_1111528
Ik heb niet het oogje uitgevinkt, maar gewoon de hele layer gedeleted, kan dat het zijn?

Jup, je had alleen dat oogje uit moeten vinken. Ik weet niet of er nog een andere manier is, om alsnog voor elkaar te krijgen dat die witte achtergrond wegvalt... Misschien dat iemand anders daar een antwoord op weet.

Geplaatst:
comment_1111576

Lkkr strakke, simpele sig. De render heb je mooi in het schermpje van de PSP verwerkt :) Ik mis eigenlijk nog wat aan deze graphic. probeer eens wat effetjes te creëren ;) Ik denk dat hier wat filtertjes wel mooi staan....

De PSP vind ik een beetje oversharpend. De sig is naar mijn mening nog niet helemaal af....

Loop eens al je layers na om te kijken waar de zijkanten wit zijn. Heb je hem wel als .PNG opgeslagen? Als het dan nog niet lukt: PM mij de .PSD maar, dan kijk ik wel ff.

Edit: ik zie dat het al gelukt is :)

Bewerkt: door Arthis

Geplaatst:
comment_1111636
1z48zg3.png

Nice! Dat heb je echt mooi gedaan met die stof wolk :) Misschien zou je nog een leuk font schuin rechts in het schermpje kunnen plaatsen? In de stijl van Need For Speed? (of is die auto daar niet van?)

Geplaatst:
comment_1112572
156e3yp.png

Zekers nice geworden, mooi dat je nu ook naast de wagen wat kleur hebt ingebracht :) Die stofwolk heb je er erg mooi uit laten springen, maar ik vind hem iets te overheersend, probeer eens de opacity wat lager te zetten, of hem wat in te krimpen ;) Mooi die twee lichteffectjes, maar nu zitten ze bij de uitlaatstukken, volgens mij moeten ze wat omhoog naar de lampen :7 Mischien kan je nog wat brushes rechts van je auto (abstract, grungie achtig) of mischien een copy van je render maken en hem wat naar rechts toe smudgen, een mooie blendingmode kiezen en mischien nog wat filteren ;)

Over dat font: ik vond deze, die is van NFS: Most Wanted, maar als ik me niet vergis is deze auto ook uit die game....

Hij ziet er zekers goed uit, Addicted2

KIU!

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1134879

Zoiets heet een bumpje. :7 Ik zal hem wel even raten! :)

De achtergrond die je kunt zien in de draagbare PS is zwart wat ik een beetje saai vind, misschien dat je er een stock in kan plaatsen en dat je die achtergrond dan wat vervaagd zodat het net lijkt alsof hij überhard rijdt! :D Dat maakt de achtergrond iig wat leuker en mooier want een stilstaande auto waar rook uit komt zegt mij niet zoveel maar dat zal wel weer aan mij liggen. :-( De render is wel mooi alleen ik mis een achtergrond omdat hij nu in het "niets" rijdt en dat vind ik jammer van de render en het de tijd die je erin hebt gestoken. Ook de rook vind ik een van de mooie dingen van de signature en ik vind het dus een hele mooie toevoeging! De PSP zelf vind ik wat aan de saaie kant tegenover de render en achtergrond. Wat mij heel leuk zou lijken is dat je de PSP een andere kleur geeft zoals blauw, groen of iets in die richting want de kleur zwart vind ik nogal saai overkomen. Verder kun je je naam beter weglaten omdat daar gewoon geen geschikte plaats voor is (niet omdat je naam zo saai is!).

Ik vind het verder bij elkaar een mooi werkje en ook erg leuk bedacht. :) Dit is niet negatief bedoelt maar ik maak toch nog even een lijstje met de minpunten (waar ik gelukkig snel klaar mee ben!):

• Geef de PSP een mooie kleur, zwart is zo saaaaaai!
  • Doe een mooie stock in je PSP, maakt het nog mooier.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn rate, mijn tips hoef je natuurlijk niet te gebruiken want het is immers jou'n creatie maar dan heb ik voor niks een berichtje gemaakt. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.