Geplaatst: 15 september 200816 jaren comment_1111730 Ik heb GTA IV nog niet (ik wacht tot die op de pc uitkomt), maar ik vroeg me af of LC op 'n stad leek. Ik bedoel daarmee, heeft het echt de sfeer van een stad, met een daarbij horend groot aantal auto's en mensen? Of is het meer 'n dorp met hoge gebouwen? Bewerkt: 15 september 200816 jaren door ivrh
Geplaatst: 7 oktober 200816 jaren comment_1132307 Och God,Als dat ook in IV was, moest je bedenken als je er een granaat middenin gooit, honderden mensen rennen en vliegen. Of als er stuk of 50 mensen over de zebrapad lopen, en jij daar toevallig aan komt rijden en ze schept, dat gevoel, niet te beschrijven. Jep Dat gevoel Lijkt me heerlijk maar de vraag is of je ps3/xbox360 dat aankan... Dan heeft hij een hoop te berekenen....
Geplaatst: 7 oktober 200816 jaren comment_1132351 Nu zou hij dat denk ik niet aankunnen, dan gaat het beeld happeren. Mischien bij de volgende consoles.
Geplaatst: 7 oktober 200816 jaren comment_1132435 Nu zou hij dat denk ik niet aankunnen, dan gaat het beeld happeren. Mischien bij de volgende consoles. bij de xbox 924 en de ps 5 ofsow pas denk ik.
Ik heb GTA IV nog niet (ik wacht tot die op de pc uitkomt), maar ik vroeg me af of LC op 'n stad leek. Ik bedoel daarmee, heeft het echt de sfeer van een stad, met een daarbij horend groot aantal auto's en mensen?
Of is het meer 'n dorp met hoge gebouwen?
Bewerkt: door ivrh