Ik ben zelf al een aantal weken bezig met proberen mooie sigs te maken, maar het lukt maar niet, zoals jullie wel hebben kunnen zien , vandaar nu dan maar dit lijstje:
Type: 3 tot 5 signature's
Stijl: Strak en stoer
Grootte: max 500x150, 450x150 vind ik altijd wel een mooie maat, maar als je daar niet op kunt werken, is een ander natuurlijk ook goed
Afbeelding: Zie onder voor een aantal links naar renders, uiteraard mag je van mij zelf ook iets uitkiezen, zolang het maar mooie sportauto's zijn.
Tekst: The Car Dealers; Name; Rang. Het liefst zou ik de PSD krijgen, zodat ik de naam en rang kan veranderen voor de leden. Uiteraard wordt je wel herrinerd als maker van de sigs
Rand: 1 pixel in de kleur die er bij past
Kleuren: Maakt niet uit, ligt eraan wat voor een render je hebt.
Render (optioneel): Op elke signature één render van een auto
Extra (optioneel): Graag zou ik erg mooie signature's zien, die er echt uitblinken. Een erg ervaren Designer dus Ik heb al werken gezien van bv Dizzee en M4X die me erg bevielen *hint*
Ik ben zelf al een aantal weken bezig met proberen mooie sigs te maken, maar het lukt maar niet, zoals jullie wel hebben kunnen zien
, vandaar nu dan maar dit lijstje:
Type: 3 tot 5 signature's
Stijl: Strak en stoer
Grootte: max 500x150, 450x150 vind ik altijd wel een mooie maat, maar als je daar niet op kunt werken, is een ander natuurlijk ook goed
Afbeelding: Zie onder voor een aantal links naar renders, uiteraard mag je van mij zelf ook iets uitkiezen, zolang het maar mooie sportauto's zijn.
Tekst: The Car Dealers; Name; Rang. Het liefst zou ik de PSD krijgen, zodat ik de naam en rang kan veranderen voor de leden. Uiteraard wordt je wel herrinerd als maker van de sigs
Rand: 1 pixel in de kleur die er bij past
Kleuren: Maakt niet uit, ligt eraan wat voor een render je hebt.
Render (optioneel): Op elke signature één render van een auto
Extra (optioneel): Graag zou ik erg mooie signature's zien, die er echt uitblinken. Een erg ervaren Designer dus
Ik heb al werken gezien van bv Dizzee en M4X die me erg bevielen *hint* 
Render 1
Render 2
Render 3
Render 4
Render 5
Eigen ideeën mogen natuurlijk ook altijd.
Veel succes ermee!
Bewerkt: door Kloep