Dit is een project wat ik ga opstarten via verschillende forums
Wat is de bedoeling?
Een team bij elkaar zoeken dat (bijna) geen verstand heeft van games maken voor het maken van een nieuwe game
Waarom?
Omdat het leuk en leerzaam is, mensen te laten werken met verschillende software waar ze (nog) niks van afweten
Wat is het preciese doel
Om met een team van totaal onervaren mensen in het gebied van gamemaken een spel te laten creeeren en veel plezier te hebben om het te maken. elkaar te helpen en een succesvolle game neer tezetten
Weet je wel waar je aan begint, een game maken zit honderde uren werk
Jazeker! een game maken hoeft niet moeilijk te zijn. als de taken goed verdeeld zijn, moet het geen probleem zijn
Je zegt net, met totaal onervaren mensen hoe wil je het dan doen
Aan de hand van hulp van mensen die het aanbieden, tutorials en boeken.
is er een bepaalde leeftijd
Nee, maar je moet je wel kunnen gedragen en samen kunnen werken. en een beetje verstand van computers helpt wel!
Met wat ga je dit in elkaar zetten
Met een gratis engine niet te uitgebreid moeten we al ver komen. We vragen u suggesties voor Goede 3d engine
Wil je meehelpen?
Meehelpen betekend ook echt meehelpen! niet bij de helft van het project stoppen, eenmaal opgegeven is wel meehelpen. ik kan je natuurlijk nergens tot verplichten maar het zou wel fijn zijn!
Mensen die meedoen of meehelpen
-GTAFreak007
-Appelflapje(oprichter)
- Basssss
-
-
We gaan nog niet meteen van start, ik kijk hoeveel interrese er is. Meer informatie volgt nog
/-\Geanuleerd!/-\
Wat is dit?
Dit is een project wat ik ga opstarten via verschillende forums
Wat is de bedoeling?
Een team bij elkaar zoeken dat (bijna) geen verstand heeft van games maken voor het maken van een nieuwe game
Waarom?
Omdat het leuk en leerzaam is, mensen te laten werken met verschillende software waar ze (nog) niks van afweten
Wat is het preciese doel
Om met een team van totaal onervaren mensen in het gebied van gamemaken een spel te laten creeeren en veel plezier te hebben om het te maken. elkaar te helpen en een succesvolle game neer tezetten
Weet je wel waar je aan begint, een game maken zit honderde uren werk
Jazeker! een game maken hoeft niet moeilijk te zijn. als de taken goed verdeeld zijn, moet het geen probleem zijn
Je zegt net, met totaal onervaren mensen hoe wil je het dan doen
Aan de hand van hulp van mensen die het aanbieden, tutorials en boeken.
is er een bepaalde leeftijd
Nee, maar je moet je wel kunnen gedragen en samen kunnen werken. en een beetje verstand van computers helpt wel!
Met wat ga je dit in elkaar zetten
Met een gratis engine niet te uitgebreid moeten we al ver komen. We vragen u suggesties voor Goede 3d engine
Wil je meehelpen?
Meehelpen betekend ook echt meehelpen! niet bij de helft van het project stoppen, eenmaal opgegeven is wel meehelpen. ik kan je natuurlijk nergens tot verplichten maar het zou wel fijn zijn!
Mensen die meedoen of meehelpen
-GTAFreak007
-Appelflapje(oprichter)
- Basssss
-
-
We gaan nog niet meteen van start, ik kijk hoeveel interrese er is. Meer informatie volgt nog
Vooruitgangen staan Hier
Bewerkt: door fedmas