Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bodyguards veranderen

die bodyguards vind ik niet echt de gangster look ik wil ze dus een nieuw velletje geven hoe doe ik dat ?

Featured Replies

Je moet hun skin in de GTA3.img zoeken en dan exporteren.

dus: GRAND THEFT AUTO VICE CITY\Models\GTA3.img, open de gta3.img met VICEtxd.

• Author

ok dankjewel ;) ik ben er meteen mee begonnen aan begonnen ik had de skins gevonden de texture geexporteerd in documenten met paint geopend wat gekleurd eroverheen opgeslagen Vicetxdgeopend en weer hun skin opgezocht dan op replace gedrukt en dan door mijn nieuwe skin vervangen maar dan krijgt hij hele rare stippen enzo ik snap het niet wat heb ik dan verkeerd gedaan ? :(

Volgens mij heeft dit met de alpha te maken...Heb je wel de nieuwste versie van ViceTXD? Versie 1.5? Als je hem niet hebt kun je deze hier downloaden.

Ik kan me herinneren dan ik dit ook eens heb gehad met een oudere versie...Ik weet het niet meer precies want dit probleem had ik een jaar geleden...Probeer het dus eens met die nieuwe versie en kijk of je het dan nog steeds hebt ;)

Volgens mij heeft dit met de alpha te maken...Heb je wel de nieuwste versie van ViceTXD? Versie 1.5? Als je hem niet hebt kun je deze hier downloaden.

Ik kan me herinneren dan ik dit ook eens heb gehad met een oudere versie...Ik weet het niet meer precies want dit probleem had ik een jaar geleden...Probeer het dus eens met die nieuwe versie en kijk of je het dan nog steeds hebt ;)

idd ik had het ook, je moet goed kijken dat je aleen de TXD exporteert en niet de alpa erbijpakt...

• Author

ik heb het nog steeds :( wat had jij er dan aan gedaan ?

(je dubbelpost :o )

Als je op REPLACE drukt moet je alleen de textuur laden, niks gaan laden bij de alpha. Druk dan gewoon op ok.

• Author

heeft het programma waaar je het maakt nog verdere infecties ? :huh: