Als ik ingame ben bij San Andreas, en ik druk dus op F9 om Fraps te starten, dan word dat gele FPS rood, een teken dat Fraps start. Maar dan loopt zowel SA als Fraps vast, dus roep ik taakbeheer op. Daar staat dat alleen Fraps niet reageert en sluit ik het af. Maar daarna kan ik San Andreas gewoon nog rustig doorspelen ...
Ik heb ook al Hypercam geprobeert, maar dat werkt ook niet, dat geeft een flikkerend zwart beeld als ik het afspeel, met het "unregistered hypercam" alle kanten op vliegend. en zodra hij het doet, speelt het zich veel te snel af.
Heeft iemand een oplossing voor fraps? En anders Hypercam? Of eventueel nog een ander programma om San Andreas op te nemen?
Als ik ingame ben bij San Andreas, en ik druk dus op F9 om Fraps te starten, dan word dat gele FPS rood, een teken dat Fraps start. Maar dan loopt zowel SA als Fraps vast, dus roep ik taakbeheer op. Daar staat dat alleen Fraps niet reageert en sluit ik het af. Maar daarna kan ik San Andreas gewoon nog rustig doorspelen
...
Ik heb ook al Hypercam geprobeert, maar dat werkt ook niet, dat geeft een flikkerend zwart beeld als ik het afspeel, met het "unregistered hypercam" alle kanten op vliegend. en zodra hij het doet, speelt het zich veel te snel af.
Heeft iemand een oplossing voor fraps? En anders Hypercam? Of eventueel nog een ander programma om San Andreas op te nemen?