Jump to content
Geplaatst:
comment_1114930

Aangezien in het Geert Wilders Topic niet over dit onderwerp gediscuseerd mag worden. Dán maar op deze manier.

Moslims, iedereen kent ze vast wel. Als je aan moslims denkt denk je meteen aan tulbanden, burka's, bommen en granaten.

Nu heb ik het specifiek over Moslims in Nederland.

Ze willen hun eigen moskee's, hun eigen feestdagen, hun eigen politieke partij(en). Kortom alles in Nederland proberen ze aan te passen aan hun gewoonte's. Zoals naakte kunst in een Gemeentehuis. de bilspleet van een stratenmaker is obsceen. En ga zo maar door. En deze ellende lijkt maar niet op te houden!

Op straat wordt tegenwoordig geen Nederlands meer gesproken. je hoort allemaal maar: "Hasjuhmegallema" en anders is het wel een een of ander steenkolen Nederlands waar ook geen touw aan vast te knopen is...

Daarom deze discussie:

- Wanneer houdt dit op!

- Wat is hier goed aan?

- Waarom kan dit in Nederland?

- Wat maken jullie mee met moslims?

• Reacties 637
  • Bezichtigingen 44k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1150887

@Hierboven,

ik wou ook reageren op dat bericht van classic, maar wat jij zegt vind ik al goed.

@Classic

Maar ik wil nog wel toevoegen, dat je niet zomaar iedereen uit de boot moet knikkeren. Als je zo 'bang' bent voor de 'terroristen', probeer dan vrede te sluiten, en niet het probleem te verplaatsen. Ik vind het ook niet zo gek dat je terroristische ideeën krijgt omdat je nooit bent geholpen door je medemens. Als we nou het probleem aanpakken, in plaats van ze naar hun landen terug sturen en ze laten sterven (om het zo hard te zeggen), zou de wereld een stukje beter zijn. Tenminste, zo zie ik het.

• 9 maanden later...
Geplaatst:
comment_1449127

ja het is zo ver voor ons moslims de ramadan begint weer op vrijdag

dat wordt een maand niet drinken-eten,vrijen,vechten,schelden,

maar wat vind jij er van plaats hier je mening

Bewerkt: door adilovn

Geplaatst:
comment_1449134

Hoewel ik het nut niet inzie van dit soort tradities, hoort het bij het geloof en is het dus belangrijk voor sommige mensen. Dus heb ik er in dat opzicht niks optegen. Wel tegen jou :duh:

Geplaatst:
comment_1449137

Ik ben wel geen Moslim,

maar ik zie in tegenstelling tot theCreditcard :7 het nut wel in,

tradities bestaan en moeten onderhouden worden want ze zijn

een deel van een Cultuur, het is mooi dat toch zoveel mensen

zich inzetten voor zulk geloof alhoewel het volgens dat geloof wel verplicht is.

Geplaatst:
comment_1449140
ja het is zo ver voor ons moslims de ramadan begint weer

Ik vind dat nu eens echt postitief, hopelijk valt de ramadan eens in een hittegolf.

Nog een voordeel: Tijdens de ramadan zijn we veilig :tu:

Geplaatst:
comment_1449141

Ik vind dat nu eens echt postitief, hopelijk valt de ramadan eens in een hittegolf.

Overdag dan...

Geplaatst:
comment_1449153

Overdag dan...

Shit :N

Geplaatst:
comment_1449157

Overdag dan...

Shit :N

ach tja maar voor jullie zijn we nooit veilig

Geplaatst:
comment_1449158

Nou ja, de Ramadan is een eeuwenoude traditie waarbij het bedoeling is dat mensen met voldoende geld voor eten zich tijdens de zonne-uren verplaatsen in mensen die dit niet hebben. Een goedbedoelde traditie dus. En volgens mij hebben niet-moslims hier op geen enkele manier last van dus ik zou zeggen: :tu:

Geplaatst:
comment_1449159

Wel jammer dat we moeten vasten tijdens de hitte.

Maar ja het moet, ik vast al sinds ik 10 was.

EDIT: Ja, je hebt gelijk Sheep. We eren ook aan de mensen die arm zijn en haast geen voedsel kunnen eten.

Daarom eten we ook niks tot zonsondergang

Bewerkt: door Dago58x

Geplaatst:
comment_1449161

Ik vind de ramadan wel goed eigenlijk, het is, voor zover ik weet, een traditie om eens te bezuinigen met eten en drinken, om zo te zien hoe de armere leven, kan iemand dit bevestigen of de echte betekenig van de ramadam geven? :)

En waarom zijn wij veilig in de ramadan, vanwege het 'niet vechten en schelden' gedeelte?

Als jij gewoon respect toont voor de buitenlanders, tonen zij (althans, de meeste) ook gewoon respect voor jou, en dan zal je zien dat ze ook aardig zijn :)

Paar vrienden van mij doen ook aan de ramadan, en ik heb daar wel altijd respect voor, een middag zonder eten vind ik al moeilijk :{

Geplaatst:
comment_1449184
Nou ja, de Ramadan is een eeuwenoude traditie waarbij het bedoeling is dat mensen met voldoende geld voor eten zich tijdens de zonne-uren verplaatsen in mensen die dit niet hebben. Een goedbedoelde traditie dus. En volgens mij hebben niet-moslims hier op geen enkele manier last van dus ik zou zeggen: :tu:

Dat vind ik eigenlijk onzin.

Als ze die mensen daadwerkelijk willen helpen, stuur ze dan geld op, zodat ze wel kunnen eten, of ga erheen met eten, weet ik veel.

Hier leven ze alleen maar mee, opzich netjes ja, maar die mensen die sterven van de honger help je er niks mee, want die verhongeren nog steeds, met of zonder Ramadan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.