Geplaatst: 19 september 200816 jaren comment_1116107 hey ik had een vraagje? ik ben bezig met de laatste procentjes van gta IV, maar op wikigta zijn de flying rats nog niet helemaal klaar. nu was mijn vraag, zijn er nog meer flying rats op een plek, zoals op het blijheidsbeeld. zoja dan zou ik het graag willen horen, want ik ben niet van plan om heel liberty city rond te rijde voor een k*t duif. groetjes guusje
Geplaatst: 19 september 200816 jaren comment_1116139 als je de zoek functie had gebruikt had je dit gevonden: KLIK Bewerkt: 19 september 200816 jaren door Denimo
Geplaatst: 27 september 200816 jaren Auteur comment_1123554 nu had ik nog even een vraagje!? spawnen die duiven op een bepaalde tijd, of ligt het aan mij dat ik niet goed kijk? want ik kan namelijk niet altijd die duifjes vinden. groetjes guusje
Geplaatst: 27 september 200816 jaren comment_1123559 nu had ik nog even een vraagje!?spawnen die duiven op een bepaalde tijd, of ligt het aan mij dat ik niet goed kijk? want ik kan namelijk niet altijd die duifjes vinden. groetjes guusje Ja, alle duiven zijn er 24 uur op 24, en 7 dagen op 7. Maar 's nachts zullen ze een beetje rood oplichten, dus dan zijn ze makkelijker te vinden. Dus probeer vaak 's nachts te zoeken. En als je een duif niet kan vinden kan je beter eens naar een screen of een filmpje ervan kijken. Hier vind je filmpjes van alle Flying Rats, en hier screens.
Geplaatst: 27 september 200816 jaren Auteur comment_1123631 hey dank je wel, echt toppie man. groetjes guusje
hey ik had een vraagje?
ik ben bezig met de laatste procentjes van gta IV, maar op wikigta zijn de flying rats nog niet helemaal klaar.
nu was mijn vraag, zijn er nog meer flying rats op een plek, zoals op het blijheidsbeeld.
zoja dan zou ik het graag willen horen, want ik ben niet van plan om heel liberty city rond te rijde voor een k*t duif.
groetjes guusje