LordSm0ke Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Welke auto's heb je voor de deur staan? Ik heb altijd een zakelijke auto: Witte cognocenti En altijd een fun auto: Zwarte Patriot En jullie? Reageren
angie Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 zon beetje elke sportauto infernus, comet, super gt enz. Reageren
lexus123 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ik hoef geen auto's voor de deur te zetten want ik spawn ze toch Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Een Speedo en een mooie blauwe banshee. Reageren
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Geen comets meer, kwijt Geelgoude Hummer die je bij een missie van Elizabeta stond op de parkeerplaats, de auto was denk ik van playboy x want je moest een missie met hem doen en hij rijd toch altijd met hummers die auto heb ik zoiezo altijd staan en voor de rest is verschillend Reageren
prolite1 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 ik heb meestal een hummer of een turismo voor mn deur staan Reageren
Mitc-Hell Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 5 zwartblauwe infernussen een zwarte banshee en 2 keer een sanchez Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 witte cognocenti en die lijkenwagen. Reageren
vesa Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 ik heb 2 keer een turismo, 1 keer een banshee en 1 comet. ik had eerst een croquette maar die he ik weggedaan toe ik weer een turismo vond want die is mooier Reageren
Alphaxus Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Een Infernus, een SuperGT en een Turismo. Reageren
ikt Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 :V Bohan: Infernus & Comet Algonquin (Roman): Infernus (Bernie) & Turismo Algonquin (Playboy X): Sultan RS & Enforcer (Die past er maar net in :') Ik was even leuk me de politieaan het spelen, 5 sterren. Ik vlucht natuurlijk weg met een Enforcer op de brug van Broker -> Algonquin, ben ik opeens uit het zicht van de politie, en heb ik daarna geen sterren meer :') Saven dus.) Alderney: 2X Sultan RS Reageren
TZG Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 5 infernussen, twee patroits en een vliegtuigtrekding, met van die grote wielen Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik heb nu ook nog Vet veel van die gemodde contenders echt vet man. Reageren
Wienish Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Welke auto's heb je voor de deur staan?Ik heb altijd een zakelijke auto: Witte cognocenti En altijd een fun auto: Zwarte Patriot En jullie? Zijn al meerdere topics over. Naja, 2 infernusjes, 1 kogelvrije Phantom, een Fly U6 Feroci, een Romero en verder wat GT's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.