- Reacties 40
- Bezichtigingen 4.9k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Robin2130 18 posts
-
Honkbal95 8 posts
-
Pennywise The Clown 4 posts
-
NickyHendriks 4 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Aangezien ik niet mijn andere topic (Het beruchte voortuigentopic) wil gaan 'verpesten' met alleen treinen, open ik dit topic. Ik ben gek op spoorse objecten en dat is nog niet zo heel erg lang. Ik zal even uitleggen waarom ik zo gek ben geworden op treinen.
In 2006 en 2007 had ik een vriendin wonen in Usquert (Noord Groningen). Zelf woon ik in Zwijndrecht (Zuid-Holland) en dat is een behoorlijke afstand. Ik ging 1x in de 3 weken met de trein naar Usquert. (jawel, Usquert heeft een station) en daar deed ik 4 uur over. Ik vond het helemaal niet erg. Ik zat lekker relaxed in de Intercity van Rotterdam Centraal naar Groningen
natuurlijk heb ik in die tijd het nodige meegemaakt op het spoor. Zo lag eind 2006 Utrecht Centraal een keer helemaal plat.
Daardoor moest ik dus via Schiphol naar Groningen reizen en dat is een behoorlijk eind om. Mijn treinenliefde is eigenlijk in die tijd geboren. Ik zat in verschillende treinstellen tijdens de reis en dat vond ik erg boeiend. ook mocht ik een keer tussen Utrecht Centraal en Groningen bij de 'meester' (machinist) zitten. Gelukkig zijn we niet betrapt, want als dat gebeurt moet de mcn € 4.500 betalen en ik ook en dat is dan € 9.000,-
Genoeg gelul over hoe ik gek ben geworden op treinen. Ik zal in dit topic uiteraard foto's plaatsen van treinen. Zowel Nederlands als buitenlands materieel. Als treinen je niks boeien, zeg dan niks in dit topic. natuurlijk mag je zelf ook foto's plaatsen van spoorse objecten
Dat zal ik zeker ook waarderen.
Ik zal minimaal 1x in de 3 dagen een mooie post in dit topic gooien.
Kleine aandachtspuntjes:
Lijst van Nederlands Materieel (ook buiten dienst gestelde materieel)
'Spoorse' links
Genoeg geblaat hierover
Hieronder vind je de eerste foto's en aanverwante informatie