Geplaatst: 19 september 200816 jaren comment_1116502 Heej forummertjes, ik heb nu al twintigduizend keer gehad dat m'n pc naar de vorige pagina klikt Echt... Ik zit zo lekker een mooi lijstje in te vullen, baf naar de vorige pagina, ik ga weer naar volgende pagina, niets van m'n tekst staat er nog... Hoe komt het dat m'n pc altijd terug klikt naar de vorige pagina? Alvast bedankt!!! MegaPilot.
Geplaatst: 28 september 200816 jaren Auteur comment_1124728 Wat je als volgt kan doen, is toetsenbord even los koppelen en kijken of dit het probleem oplost. Als dit het geval is zal je even je stuur programma moeten downloaden van je toetsenbord.Als dit niet het geval is haal dan je muis los, als je een toetsenbord hebt die van zulke toetsen heeft moet je even kijken als je die los haalt dat dit oplost. Is dit niet oplost zou je even wat stuur programma's voor je muis moeten downloaden en kijken of hij het nu niet meer doet. Ik heb het zelf zo gehad dat mijn muis automatisch gaat scrollen, na stuur programma's geïnstalleerd te hebben deed hij dit niet meer. Ik heb wel een laptop he, niet een vaste PC! Maar ik heb het niet zo veel meer voor dat ik terugklik. Sorry voor dit late antwoord. Mvg; MegaPilot.
Geplaatst: 28 september 200816 jaren comment_1124842 Wat je als volgt kan doen, is toetsenbord even los koppelen en kijken of dit het probleem oplost. Als dit het geval is zal je even je stuur programma moeten downloaden van je toetsenbord.Als dit niet het geval is haal dan je muis los, als je een toetsenbord hebt die van zulke toetsen heeft moet je even kijken als je die los haalt dat dit oplost. Is dit niet oplost zou je even wat stuur programma's voor je muis moeten downloaden en kijken of hij het nu niet meer doet. Ik heb het zelf zo gehad dat mijn muis automatisch gaat scrollen, na stuur programma's geïnstalleerd te hebben deed hij dit niet meer. Ik heb wel een laptop he, niet een vaste PC! Maar ik heb het niet zo veel meer voor dat ik terugklik. Sorry voor dit late antwoord. Mvg; MegaPilot. Dus? Wil je zeggen dat je touchpad of je muis geen stuurprogramma's hebben? Of je toetsenbord kan ook drivers hebben...
Geplaatst: 28 september 200816 jaren Auteur comment_1124849 Wat je als volgt kan doen, is toetsenbord even los koppelen en kijken of dit het probleem oplost. Als dit het geval is zal je even je stuur programma moeten downloaden van je toetsenbord.Als dit niet het geval is haal dan je muis los, als je een toetsenbord hebt die van zulke toetsen heeft moet je even kijken als je die los haalt dat dit oplost. Is dit niet oplost zou je even wat stuur programma's voor je muis moeten downloaden en kijken of hij het nu niet meer doet. Ik heb het zelf zo gehad dat mijn muis automatisch gaat scrollen, na stuur programma's geïnstalleerd te hebben deed hij dit niet meer. Ik heb wel een laptop he, niet een vaste PC! Maar ik heb het niet zo veel meer voor dat ik terugklik. Sorry voor dit late antwoord. Mvg; MegaPilot. Dus? Wil je zeggen dat je touchpad of je muis geen stuurprogramma's hebben? Of je toetsenbord kan ook drivers hebben... Laat het maar, ik heb leren typen en het gaat al een stuk beter! Ik heb het weer voorgehad... Iemand een idee? Mvg; MegaPilot. Bewerkt: 28 september 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 28 september 200816 jaren comment_1125109 Zoals ik zei; download je drivers voor je touchpad en toetsenbord. Of je muis die is aangesloten aan je laptop. Moeilijk om te lezen ofz? Dat is meestal het probleem.
Geplaatst: 28 september 200816 jaren Auteur comment_1125113 Zoals ik zei; download je drivers voor je touchpad en toetsenbord. Of je muis die is aangesloten aan je laptop. Moeilijk om te lezen ofz? Dat is meestal het probleem. Waar zou ik die moeten downloaden? Alvast bedankt. Mvg; MegaPilot.
Geplaatst: 28 september 200816 jaren comment_1125120 Zoals ik zei; download je drivers voor je touchpad en toetsenbord. Of je muis die is aangesloten aan je laptop. Moeilijk om te lezen ofz? Dat is meestal het probleem. Waar zou ik die moeten downloaden? Alvast bedankt. Mvg; MegaPilot. Download, RadarSync. Kan je vinden in het topic: "Software handleiding" Die download al je drivers.
Geplaatst: 28 september 200816 jaren Auteur comment_1125143 Zoals ik zei; download je drivers voor je touchpad en toetsenbord. Of je muis die is aangesloten aan je laptop. Moeilijk om te lezen ofz? Dat is meestal het probleem. Waar zou ik die moeten downloaden? Alvast bedankt. Mvg; MegaPilot. Download, RadarSync. Kan je vinden in het topic: "Software handleiding" Die download al je drivers. Hij vond enkel iets voor Arconis, ik wil installeren, vragen ze m'n naam, adres, en ga maar door, waarom hebben ze dat nodig? Ik snap geen flierefluit van dat programma, Arconis is een programma voor backups te maken ofzo... Ik ga m'n gegevens wel niet zomaar op het web gooien hoor... Ik heb dus cancel gedaan, ik snap niet eens wat ik moest installeren... Mvg; MegaPilot. Bewerkt: 28 september 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 15 oktober 200816 jaren comment_1140455 Ik wacht nog altijd op een antwoord... Waar druk jij op dat hij terug klikt. En als je ofline bent wat gebeurt er dan in words bijvoorbeeld
Geplaatst: 15 oktober 200816 jaren comment_1140489 Ik wacht nog altijd op een antwoord... Ik weet niet zeker of het werkt, maar als je Firefox niet wilt testen kan je misschien Internet Explorer 8 uittesten(nieuwe versie met enkele nieuwe functies). Ik weet niet of het dan zal werken, maar je kan het allesiends wel proberen!
Geplaatst: 15 oktober 200816 jaren Auteur comment_1140497 Ik wacht nog altijd op een antwoord... Waar druk jij op dat hij terug klikt. En als je ofline bent wat gebeurt er dan in words bijvoorbeeld Heb ik al gezegt: Op Backspace. Als ik op Backspace druk in Word dat doet hij een letter weg. MP.
Heej forummertjes,
ik heb nu al twintigduizend keer gehad dat m'n pc naar de vorige pagina klikt
Echt...
Ik zit zo lekker een mooi lijstje in te vullen, baf naar de vorige pagina, ik ga weer naar volgende pagina,
niets van m'n tekst staat er nog...
Hoe komt het dat m'n pc altijd terug klikt naar de vorige pagina?
Alvast bedankt!!!
MegaPilot.