Jump to content
Geplaatst:
comment_1116660

Hey iedereen,

Ik ga een nieuwe PC kopen.Eerst ga ik beginnen met sparen. Ik ga zondag volgende week naar de rommelmarkt en daar ga ik 2 dingen verkopen: M'n PSP en me PC. Kijk even naar m'n PC en zeg hoeveel ik het er best voor vraag:

Uiterlijk:

• LCD scherm beste kwaliteit (kijk eens in 'show je PC' topic
  • Toetsenbord
  • Muis
  • De PC zelf

Specs:

computer.gifComputer

• Fabrikant: VIA Technologies, Inc.
  • Computermodel: VT8601
  • Computernaam: W2KPC
  • Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant:
  • Model: M787CLR
  • BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc.
  • BIOS Model: Default System BIOS

processor.gifProcessor

• Model: VIA Samuel 2
  • Kloksnelheid: 666 MHz

memory.gifGeheugen

• Grootte: 246 MB RAM

harddisk.gifHarde schijf

• Bestandstype: FAT
  • Grootte: 149,05 GB
  • Vrije ruimte: 142,28 GB

videocard.gifVideokaart

• Model: VIA Tech VT8361/VT8601 Graphics Controller
  • Beeldprocessor: KLE/PLE
  • Geheugengrootte: 8 MB
  • Drivers: trid3d.dll, versie 6.13.10.3137

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardmonitortypen)
  • Model: Plug en Play-monitor
  • Schermresolutie: 1024x768
  • Kleurkwaliteit: 16-bits
  • Frequentie: 60 Hz

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: Creative Technology Ltd.
  • Model: Sound Blaster Live! 24-bit

directx.gifDirectX

• Versie: 9.0

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft Windows 2000 Professional
  • Versie: 5.0.2195
  • Service Pack: Service Pack 4

PSP:

2 defecten:

• Schermtoetsenbord niet werkt niet meer (is voor onder andere te surfen)
  • Als je een game speelt kan je er niet meer uit(moet je je PSP helemaal uitschakelen)

Voor de rest is alles goed, en je krijgt er drie spellen bij, dit alles voor 80 €, is dit goed?

Prijs voor de PC en PSP?? Wat is de beste prijs?

Dank!

Bewerkt: door Thundercover
Topic titel veranderd. ~~ Thundercover

• Reacties 369
  • Bezichtigingen 23.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1345338
Kijk maar:

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1549121.html

(ik heb 2 monitoren maar ik game op 1tje)

EDIT: Ik weet niet waar mn andere 38MB VRAM is :?

-nomemrestrict :bier:

En ik kan ook niet met 512 mb GTA IV op hoog spelen hoor, ik mag blij zijn dat ik een 869 mb kaartje heb, ik gebruik namelijk alles. :Y

Daarom neem ik ook altijd een 1 GB kaart, want de meeste mensen die een nieuwe PC willen hier willen hem voor GTA IV.

Geplaatst:
comment_1345392

en daarvoor is 1gb ook niet nodig, gta4 is het enige spel die op deze manier van geheugen gebruik maakt en dat is nog waardeloos gedana ook, 512mb voldoet nog prima en om nou die 30 euro extra neer te gana leggen voor een kaart die het alleen maar beter zal oen bij gta4 is behoorlijk zonde van je geld.

Geplaatst:
comment_1345472

Nu gebruiken nog niet alle spellen 1 gig, maar over een half jaartje misschien wel al. Dan kan het best handig zijn voor Miek, aangezien hij een futureproof pc wil. Maar 512 mb zou al goed genoeg zijn.

Geplaatst:
comment_1345565

Dan kun je de HD4870 512MB ook veranderen naar een HD4850 1 GB als Miek dat wil. Ik verkies horsepower boven extra mem, dus ik raad het af. Ik zelf speel op 1280x1024 wat een eenvoudige resolutie is voor je graka en heb zelf geen 1 GB nodig. Volgens mij heeft Miek nog een oude 1024x768 monitor en dan raad ik het helemaal af. Dus neem gewoon die PC waavan we allemaal een beetje hebben samengestelt. Echt het beste "bang for buck" om in Sctrz taal te spreken. ^_^

@ Hieronder: Ja. We hebben die immers met zijn alleen samengesteld. :puh:

Bewerkt: door Sprunk

Geplaatst:
comment_1345609

Miek, ik zou inderdaad echt nog voor een andere kast gaan waar geen voeding bij zit, van ook rond de 30-40 euro. Keuze genoeg, en er zitten ook nog een boel goede/stijlvolle exemplaren tussen. :Y

Kijk >>hier<< anders nog eens goed rond..

Geplaatst:
comment_1345629

Een computer hoeft echt geen super airflow te hebben hoor. Het is eigelijk alleen belangrijk voor overklokkers.

Hardware fabrikanten maken hun hardware zo dat computers blijven werken ook al komt er zoveel stof in dat je meerdere stofzuigerzakken moet kopen om hem leeg te krijgen.

Geplaatst:
comment_1346493

meer geld betekent ook een betere kwaliteit, vergeet ook niet dat het toch dat ding is waar je elke keer naar kijkt als je weer dat rotknopje van aan/uit moet indrukken ( wordt je wel krachtpatser van )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.