Jump to content
  • Reacties 62
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1171085

wel waar, maar in elk spel zit wel iets van snelheid, met auto's, vliegtuigen of rollercoasters.

niet in elk spel zit fantasy, ik heb enkel racegames, fps en free roaming games :-(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1171115
wel waar, maar in elk spel zit wel iets van snelheid, met auto's, vliegtuigen of rollercoasters.

niet in elk spel zit fantasy, ik heb enkel racegames, fps en free roaming games :-(

Fantasy hoeft niet gelijk een middeleeuws spel met magie te zijn. Een spel met ruimteschepen behoort ook tot fantasy. Je kan de Matrix ook tot fantasy rekenen. Het is nogal een wijd thema. Ik heb zelf namenlijk ook niet echt fantasy games.

Geplaatst:
comment_1171384
dat is 't 'm juist, ik heb niet één fictie-game, zoals star wars of matrix of iets anders dat tot fantasy kan gerekend worden. :N

Ik heb anders ook geen Fantasy games. Ik weet ook nog niet hoe en wat ik voor foto maak. :N

Bewerkt: door Basssss

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1171833
dat is 't 'm juist, ik heb niet één fictie-game, zoals star wars of matrix of iets anders dat tot fantasy kan gerekend worden. :N

Ik heb anders ook geen Fantasy games. Ik weet ook nog niet hoe en wat ik voor foto maak. :N

Doe gewoon iets wat verzonnen is. Alles wat niet echt bestaat en tog verzonnen is is met fantasie gedaan. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1173957
Tot wanneer mag je inzenden? :Y

Heb ik dat niet gewoon in de PB gezet?

Volgens mij heb ik niet eens een PB ontvangen. :{ Er staat namelijk niks daarover in m'n inbox.

Oeps. :$ Ergens blijkbaar wat fout gegaan. Inzenden tot en met 22 November. Laatste ronde!!!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1174129
ik heb enkel farcry, maar daarvan zijn m'n savegames weg. en de cheats voor een volgend level werken niet, dus ik weet het nog niet goed. ik doe alleszins m'n best.

:cya:

In The Punisher heb je ook heel wat vreemde gefantaseerde vijanden. Maak daar anders een screen van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.