Geplaatst: 21 september 200816 jaren comment_1118218 Ik wilde gta Sa uninstallen maar ik kan het uninstall bestandje nergens vinden via configuratiescherm>software stond er geen gta bij start>alle programma's>er staat geen rockstar map Deze computer > program files> ook geen rockstar De cd heb ik niet meer had van een vriend geleend en geinstalleerd Hij heeft de cd niet meer dus kan ik niet uninstallen wie kan me helpen? Simply
Geplaatst: 21 september 200816 jaren comment_1118224 Dan kan het volgens mij niet. Of je moet een nieuwe CD Kopen. Hij is tegenwoordig nog maar €15,-
Geplaatst: 21 september 200816 jaren comment_1119072 Je moet alles handmatig doen wat normaal gesproken door het uninstall programma automatisch wordt gedaan. Dus alle bestanden verwijderen in de map Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas waar op jou PC GTA:SA is geïnstalleerd. En daarna alle registerverwijzingen naar GTA:SA verwijderen, en dat laatste is geen sinecure. Succes @ hieronder: Nogmaals: succes. Bewerkt: 21 september 200816 jaren door _KoE_Mzungu
Geplaatst: 21 september 200816 jaren Auteur comment_1119074 ik heb bij program files geen rockstar map :S :edit hoe krijg ik hem nou weg dan ?? Bewerkt: 22 september 200816 jaren door simply
Ik wilde gta Sa uninstallen
maar ik kan het uninstall bestandje nergens vinden
via configuratiescherm>software stond er geen gta bij
start>alle programma's>er staat geen rockstar map
Deze computer > program files> ook geen rockstar
De cd heb ik niet meer
had van een vriend geleend en geinstalleerd
Hij heeft de cd niet meer
dus kan ik niet uninstallen
wie kan me helpen?
Simply