Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

• Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 287.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_117539
Ik denk dat het goed genoeg is, reliëf moet de eigenaar van de lot maar zelf toepassen <_<

het feit is dat er te veel relief was gisteren...., daarom vraag ik me af hoe eclipse dat zosnel heeft weggehaalt..., maargoed..., weer ontopic

Geplaatst:
  • Auteur
comment_117550

Jah idd...ik ben opnieuw moeten beginnen omdat er die veel reliëf inzat...Dit is dus inmiddels opgelost...Alleen gaat het texturen waar ik nu mee bezig ben in de Zmodeler heel slecht omdat als ik steeds inzoom het object verdwijnt :blink: ...Zal wel komen omdat het object zo groot is...Zou iemant weten of hier een optie voor is om dit uit te zetten? :huh:

Geplaatst:
comment_117653
Jah idd...ik ben opnieuw moeten beginnen omdat er die veel reliëf inzat...Dit is dus inmiddels opgelost...Alleen gaat het texturen waar ik nu mee bezig ben in de Zmodeler heel slecht omdat als ik steeds inzoom het object verdwijnt :blink: ...Zal wel komen omdat het object zo groot is...Zou iemant weten of hier een optie voor is om dit uit te zetten? :huh:

misschien is er een optie op eerst het hele opbjeckt te verkleinen dan te texture aan te geven en dan het object scale..., trouwens het eiland die jij gisteren naar mij toe stuurde was zoiezo ook heel klein...,

Geplaatst:
  • Auteur
comment_117685

misschien is er een optie op eerst het hele opbjeckt te verkleinen dan te texture aan te geven en dan het object scale..., trouwens het eiland die jij gisteren naar mij toe stuurde was zoiezo ook heel klein...,

zal eens proberen ;)

Geplaatst:
comment_117739
Vraagje...

Komt er ook een stukje strand?

ik geloof het niet...,staat zoiezo ook niet bij de kavels.......

maar dat mag je toch zelf weten wat je op je eigen lot bouwt

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.