Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

• Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 288.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_239475
Best mooi hoor zal ik anders een logo voor je maken?

Ik heb dat gebouw geschrapt ik vondt hem te slecht, nu ben ik natuurlijk met iets nieuwst bezig, het gaat redenlijk vlot binnekort een releasetje van die kavel.

Ja is goed, ik heb een logo nodig, niet voor dat gebouw maar voor deze:

naamloos9vj.th.jpg

Ziet er veel beter uit denk ik..., ik ga nog wat detailwerk doen en dan is hij helemaal oke :)

Geplaatst:
comment_239483

Oke Dit regelen we wel ff via msn ;)

Je bent online op het forum en off op PC als je on komt moet je maar ff wat zeggen dan zal ik het plaatje maken.. (vannacht)

Bewerkt: door Mad Dogg

Geplaatst:
comment_239542

Hallooow mensen ik heb net de screens gezien ... en zag dat het ook redelijk ging met sketchup alles ingame zetten enzo ... dus mijn vraag is het echt zo erg om met sketchup te werken?

en nog iets ... de link voor de trial van 3Dmax doet het niet kan iemand mij een andere links sturen (niet die van discreet.com)

bvd :D

GizmO

Geplaatst:
comment_239667

Ik ben begonnen met het converteren van kavel62, die is namelijk wat sneller geconverteerd en heeft minder generic objecten nodig ;).

screen1790nu.jpg

Geplaatst:
comment_239708

Ik wil ook een gebouw gaan maken met 3ds max 7 ik heb tot nu toe alleen met sketchup gewerkt en wil ook eens probeeren het zo te maken zodat mensen erin kunnen :'D

Wie kan mij vertellen hoe ik dah moet doen? :cya:

Geplaatst:
comment_239743

Jorge, ziet er leuk in sa :cab:. Generic stuff zal de boel flink gaan opfleuren.

EDIT:

Ik heb weer een paar gebouwen in GTI :D . De lots die op de eerste drie screens te zien zijn worden waarschijnlijk vandaag nog gereleased. Het gebouw van screen 4 is nog in opbouw (dit is pas een deel van een erg groot gebouw) en hij is tot mijn verbazing erg goed gelukt.

yes10wz.th.jpg

yes25mb.th.jpg

yes31no.th.jpg

yes41uh.th.jpg

Cya Folks...

Geplaatst:
comment_239881

Ziet er weer super uit Wauzie en Bradley :klap:.

Ik heb mijn kavel62 helemaal geconverteerd en staat helemaal goed in SA :'D.

Nu alleen nog de generic objecten, die komen waarschijnlijk morgen aangezien ik vandaag geen tijd meer heb.

Dus morgen release ik hem missschien :Y.

Geplaatst:
comment_240182
Wij werken haast niet meer met sketchup, maar als je goed om kan gaan met sketchup maakt het geen verschil.

Hier zijn geen regels voor. de enige regel is dat wij in GTI geen bugs willen en dat krjg je met Sketchup veel sneller.

3DS max 7.  -----  kan je hier downloaden

die link doet het niet ... als ik aant einde ben op de FTP pagina dan zegtie "deze pagina kan niet weergegeven worden" :?

weet iemand een andere link??? (NIET VAN DISCREET)

Peace :D GizmO

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.