Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

• Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 287.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_276707

Awesome work Gforce at that bridge and that design its cool man i had the same kind of design in my head a few months ago but i never builded or finished it.

Wauzi good work

Wauzi goed werk :puh:

Geplaatst:
comment_276713

Ziet er mooi uit. Alleen de palen daarachter moeten nog goed gemapped worden zie ik. En ik vind de plaats van de hangar niet echt gepast. Vooral omdat het vlak naast een stoep is :puh: . Misschien ergens in het "Bosland" zetten als dat in GTI zit?

Geplaatst:
comment_276729

Very Nice Gforce!! Nice Bridge..

Good to see something from MI Didn't saw mutch of it ;)

Wauzie.. Dat gebouw is gwn prachtig echt gen perfect ik heb zon gebouw bij mij in de buurt en die palen enz zien er precies hetzelfde uit :D:klap:

En ik neem aan dat de plek alleen een test is om hem ingame te zien..

Very Nice!!

Geplaatst:
comment_278480

Ik zit hier nu bijna elke dag wel even naar te kijken en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van wat jullie tot nu toe hebben gemaakt, helaas kan ik niet over weg met die programma's en ik wil ook nog even kwijt dat het er heeel erg goed uit ziet

KUTGW :klap:

Geplaatst:
comment_279645

@Gforce

Maybe a bit late... but it looks great. I love that bridge.

@Wauzie

Zie er erg mooi uit man.

@Bierpizza

Ziet er ook mooi uit.

Geplaatst:
comment_279646

Ik helemaal vol verwachting die link van het bier volgen, krijg ik een stom plaatje van GTI :-(:D .

Ziet er goed uit Kaaspizza, KUTGW ;).

Geplaatst:
comment_279874

Ziet er goed uit, alleen zou ik eventjes dat logo engels maken, en als je snel bent en LOD's maakt kan deze lot nog in release 0.1 ;). Ik bedoel daarmee dat je vandaag dan bij mij / andere gti-leader(s) je files moet inleveren.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.