Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

  • Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 287.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_293155

jongens: 1 woord: G E W E L D I G!!! ik vind het heel knap want jullie hebben gwoon je iegen game eigenlijk gemaakt, ik zou het graag leren wat jullie doen maja :puh: gti is toch voor gta sa fnie???

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_300646

*Bumpy*

Ik ben nu bezig met mijn kavel maar ik ben op moment inspiratie loos.

Dus wat zou ik er nog bij kunnen maken?

Het word een soort zee restaurant. :bonk:

kavel1043bj.th.jpg

BVD ^_^

Geplaatst:
comment_300750

Ziet er leuk uit, maar vanag deze screen ziet het een beetje nep uit dat alles zover oversteekt richting zee. Dit gevoel zou ik proberen weg te werken door iets minder te laten overhellen en dunnere/smallere en meer palen neer te zetten.

Geplaatst:
comment_301116

Ziet er mooi uit gizmo maar netzoals wauzi al zegt ik zou meer palen toevoegen onder het plateu. Misshcien meer iets van een Houten frame, met veel driehoeken erin geeft beetje realistische look en en tweede het ziet er ook nog eens erg mooi uit als je dat zou doen. en ohja zoals je in normale gta-sa heb zijn er vaak onder de plateus zoals jouwe paden van hout gemaakt misschien ideetje om ook iets te doen met het strand onder, bij je gebouw.

voorbeeldje van houten constructie voor onder je gebouw.

http://www.hku.hk/mech/sbe/case_study/case...ructurepic3.jpg

als je de driehoeken klein genoeg maakt scheelt het een hoop poly's in je colfile want dan kan je gewoon een vlak maken.

Geplaatst:
comment_301122

Oke komt goed. ;)

Ik ga er nu aan werken.

Post zo mijn resultaat.

[EDIT]

Bedoelde jullie zoiets als dit?

kavel1053dx.jpg

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Geplaatst:
comment_301202

Gizmo dat is prachtig. Ik ben ook terug inspiratie loos. Zoals altijd de laatste tijd. Maar ik vind het een heel mooi gebouw. Misschien kan jij mmij wat inspiratie geven. :D Ik zou opzij ook nog zo een paal met een X maken. en dan in zee zetten. Dan is het echt TOP.

Bewerkt: door Matiscus

Geplaatst:
comment_301231

@Matiscus

Hoe bedoel je precies ?

ik snap het niet helemaal. :bonk:

@Viceagent

Ik zou graag willen maar ik zit al erg hoog met met aantal poly's.

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Geplaatst:
comment_301470
@Viceagent

Ik zou graag willen maar ik zit al erg hoog met met aantal poly's.

heb je die hekjes rondom gemaakt of met alpha? als je hebt gemaakt hebt zou je daar alpha texture voor kunnen gebruiken scheelt erg in de poly's en verkleint kans op col bugs

Geplaatst:
comment_301652

Hoe bedoel je col bugs?

Het hekje is niet alpha maar ik hem heb al ingame getest en het enige probleem was de ingang.

Die soort boog aan beide kanten.

Maar die is nu vervangen door een bugloze.

Geplaatst:
comment_303271

Het ziet er wel mooi uit gizmo maar ik bedoel zoals je ook al in gewone san andreas ziet dat er veel houten frames worden gebruikt en dat vind ik er persoonlijk even mooier uitzien dan die gigantisch grote palen hier ff een voorbeeldje.

structure5ee.th.jpg

en dan nu ook nog ff een kleine update van mijn gebouwtje het is klaar om ingame gezet te worden misschien ga ik nog wel wat aparte dingetjes op het dak zetten maar daar maak ik dan gewoon een generic object van scheelt me hoop werk voor me andere gebouwen.

optimized5ob.jpg

Cya

Aad.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.