Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

• Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 287.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_121478

Malicia Airport,

ik heb hier fff aan gemod nog geen 30 min modellen en heb dit resultaat.., als jullie het wat vinden haal ik de textures uit FS2004, en verwerk ik ze.

wat vinden jullie, het is nog niet echt getextures maar goed genoeg om een beeld te krijgen..., ik krijg denk ik geen lot waar ik een vliegveld op kan bouwen..., dus als iemand ruimteteveel heeft zegt hij het maar...

"rood is ---> startbaan, landingsbaan"

blauw is water, dat haal ik er nog uit...,

Geplaatst:
comment_121490
Malicia Airport,

ik heb hier fff aan gemod nog geen 30 min modellen en heb dit resultaat.., als jullie het wat vinden haal ik de textures uit FS2004, en verwerk ik ze.

wat vinden jullie, het is nog niet echt getextures maar goed genoeg om een beeld te krijgen..., ik krijg denk ik geen lot waar ik een vliegveld op kan bouwen..., dus als iemand ruimteteveel heeft zegt hij het maar...

ziet er gaaf uit

Misscien een idee om ergens ook een legerbasis te maken waar dan mijn raptor staat en een tank ofzo

Geplaatst:
comment_121502
Malicia Airport,

ziet er gaaf uit

Misscien een idee om ergens ook een legerbasis te maken waar dan mijn raptor staat en een tank ofzo

ik zie mijzelf geen legerbasis maken, ik heb geen idee hoe dat eruit ziet ik ben er nooit geweest..., dat vliegveld is gewoon gebaseert op de vliegvelden van FS2004...

nu nog kijken waar ik het vliegveld neer zet en of er ruimte is...

Geplaatst:
comment_121507
Malicia Airport,

ziet er gaaf uit

ik zie mijzelf geen legerbasis maken, ik heb geen idee hoe dat eruit ziet ik ben er nooit geweest..., dat vliegveld is gewoon gebaseert op de vliegvelden van FS2004...

nu nog kijken waar ik het vliegveld neer zet en of er ruimte is...

gewoon zo'n soort legerbasis als in gta vice city, maar dan met een landingsbaan erbij.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.