Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

• Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 287.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_124113
lijkt me KEI vet als dat gemaakt kan worden...die past veel beter in Vice :)

wat dachten jullie ervan als we gewoon geen vliegtuigen maken..., die vliegtuigjes hangen nu men neus uit..., vliegtuigen in het water horen gewoon niet als het over het land niet kan, dan wordt het gewoon moeilijk... Mischien kunnen we beter iets anders verzinnen, er komt immers openbaar "vliegvervoer" dus dat is niet zo´n probleem ;)

"dan moeten er wel 2 vliegvelden zijn"

EDIT:

Ik volg wauzie dus "die gangswagens zijn veel belangrijker"

Geplaatst:
comment_124119
lijkt me KEI vet als dat gemaakt kan worden...die past veel beter in Vice :)

wat dachten jullie ervan als we gewoon geen vliegtuigen maken..., die vliegtuigjes hangen nu men neus uit..., vliegtuigen in het water horen gewoon niet als het over het land niet kan, dan wordt het gewoon moeilijk... Mischien kunnen we beter iets anders verzinnen, er komt immers openbaar "vliegvervoer" dus dat is niet zo´n probleem ;)

"dan moeten er wel 2 vliegvelden zijn"

EDIT:

Ik volg wauzie dus "die gangswagens zijn veel belangrijker"

dat zou wel leuk zijn, zo iemand (eclipse ;) ) niet z'on filmpje kunnen maken waarin je ziet dat tommy naar het andere vliegveld vliegt???

Geplaatst:
comment_124162

ja weet ik, maar de wapenplaatjes in de hud maak ik ook, dus dan gebruik ik daar al dezlfde kleuren voor ;)

EDIT: dit was een reactie op timotees

Bewerkt: door Vortex

Geplaatst:
  • Auteur
comment_124166
Ik heb een nieuwe radardisc gemaakt voor GTI B)  :

newradardisc.jpg

wat vinden jullie ervan?

Heel mooi vortex, misschien de hakkels nog ff fixen aan de rond kant en dan is hij perfect :)

@Bradley, als je hem niet goed genoeg vind maak je er maar fijn zelf een <_<

Geplaatst:
comment_124171
Ik heb een nieuwe radardisc gemaakt voor GTI B)  :

newradardisc.jpg

wat vinden jullie ervan?

Heel mooi vortex, misschien de hakkels nog ff fixen aan de rond kant en dan is hij perfect :)

@Bradley, als je hem niet goed genoeg vind maak je er maar fijn zelf een <_<

ik zeg niet dat hij niet "goed" is aleen die "hakkels" zoals jij het noemt vindt ik een beetje raar deruit zien...

EDIT: iets ronder dus ;)

Geplaatst:
comment_124190

die hakkels zijn helaas niet (fatsoenlijk) weg te werken, omdat de texture maar 128x128 groot is, vallen er kleine stukjes buiten, maar als ik hem kleiner maak valt er een stuk radar buiten... ik zal eens kijken of het me tog nog ;) lukt

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.