Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

• Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 287.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_124224
Wrrm zei je dan eerst :huh: ?:
maar misschien toch beter iets anders voor GTI,

zo ben ik...

- te snel met een mening geven

- en mijn mening verkeerdt "uitleggen"

komt nog wel goed :unsure:

ik heb er voorderest niks aan toe-te-voegen maar misschien ziet het er leuker uit het beeld omtedraaien..., zodat de bollekant naar binnen kijkt, of is dat al zo ?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_124595

Ik vind hem niet zo heel geweldig Robienske...Die legervlekken vind ik niet mooi...Je kan beter met verschillende kleuren groen spelen...

Geplaatst:
comment_124600
Ik vind hem niet zo heel geweldig Robienske...Die legervlekken vind ik niet mooi...Je kan beter met verschillende kleuren groen spelen...

Ok, ik heb ff de screen door de textures vervangen. De radar in het spel ziet er beter uit dan op de screen.

Ik kijk nu nog eens om in verschillende groene tinten te gaan.

Geplaatst:
comment_124608
Hier heb ik een radardisc:

EDIT: woops, foutje, hier heb je de twee textures. Je kan ze vervangen in Vice TXD.

Echt vet.. :D

Nu weet ik niet welke ik mooier vind die van jou of Vortex.. :puh: :rolleyes: :lol:

Geplaatst:
comment_124617

Ok, ik heb ff de screen door de textures vervangen. De radar in het spel ziet er beter uit dan op de screen.

liver die van vortex..., die van robienske is iets "te" simpel, hij lijkt zoiezo erg op de standaart uit VC ;)

Geplaatst:
comment_124618

liver die van vortex..., die van robienske is iets "te" simpel, hij lijkt zoiezo erg op de standaart uit VC ;)

Ik vind hem helemaal niet lijken op die van VC.. :blink:

Lijkt meer op een radar uit een RPG.. :puh: (positief) ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.