Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

  • Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 288.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_125113

JE MAG HIER NIET DUBBELPOSTEN, DUBBELPOSTER, EDIT JE POST PETER99...

ik zou geen naam kunnen bedenken...

@ johan, ja maar toch, ik heb er een keer een warn voor gehad :angry: :angry: en daardoor reageer ik nogal "fel" op zuksoort dingen...

Bewerkt: door timotees

Geplaatst:
comment_125125

die puntjes op een voorwerp waarmee je bijv. iets kan uitrekken( eigenlijk verbindingpuntjes, hoekpuntjes...) .... VC kan er volgens mij, weet het niet zeker, 2000 aan...

Bewerkt: door timotees

Geplaatst:
comment_125127
wat zijn polly,s als ik vragen mag ?

dat zijn polygons, de 'hoekpunten' waaruit een object bestaat, helaas kan de colmaker er maar 2000 per object aan, dus je moet er wel o letten er niet te veel te gebruiken..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_125142
die dingen gebruik ik nooit. :D

maar het is wel handig om te weten wat het inhoud.

Als je een object maakt...zitten er gelijk poly's in...Dus je kan nooit zeggen: "Die gebruik ik nooit." ;)

Geplaatst:
comment_125147
die dingen gebruik ik nooit. :D

maar het is wel handig om te weten wat het inhoud.

Als je een object maakt...zitten er gelijk poly's in...Dus je kan nooit zeggen: "Die gebruik ik nooit." ;)

ik denk dat hij bedoelt dat hij nooit met vervormen van poly's en zo werkt, alleen standaard vormen gebruikt

Geplaatst:
comment_125175
die dingen gebruik ik nooit. :D

maar het is wel handig om te weten wat het inhoud.

Als je een object maakt...zitten er gelijk poly's in...Dus je kan nooit zeggen: "Die gebruik ik nooit." ;)

ooh ,maar ik maak die dingen nooit zichtbaar :)

Geplaatst:
comment_125180
die dingen gebruik ik nooit. :D

maar het is wel handig om te weten wat het inhoud.

Als je een object maakt...zitten er gelijk poly's in...Dus je kan nooit zeggen: "Die gebruik ik nooit." ;)

ik denk dat hij bedoelt dat hij nooit met vervormen van poly's en zo werkt, alleen standaard vormen gebruikt

mmm, het vervormen van poly´s in 3DSmax is juist wat ik mis in sketchup, het is dus echt wel handig om poly´s te vervormen..., kijk anders mijn tuterial, ziet het

tutorial direct topic

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.