Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

  • Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 287.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_125206

van alles, je mag ook zelf dingen verzinnen hoor...

ik ga iniedergeval zelf een groot coloseum maken...

@bradley, nee ik neem niet te veel op mijn vork :puh::puh:

Bewerkt: door timotees

Geplaatst:
comment_125228
http://img153.echo.cx/my.php?image=casinohotel6iv.jpg]casinohotel6iv.th.jpg

hier een luxe casino ,jullie mogen een naam bedenken  ;)

The 6 Seasons.. :puh:

The Silver Nugget.. :puh:

The Diamond Hall

Zoiets..? :rolleyes: :D

Timotees doe is rustig man.. :blink:

Een dubbelpost kan iedereen gebeuren.. <_< ;)

@ Peter

Wat vond je nu van die namen..?

@ Swat

Coole crosshair.. B)

@ Timotees

lees je PM.. :);)

Geplaatst:
comment_125284
dubbelposten is verboden...

en waarom heb je nouweer een vliegtuig nodig ?

De hele vliegtuig discussie was al afgesloten toch..? :unsure:

Geplaatst:
comment_125309

Voordat ik een plekje aanvraag en alles bekend is besloot ik eerst maar is wat te gaan knutselen:

Het bovenste is mijn eerste probeersel

Onderste 2 is mijn 2e probeersel. Hier ben ik al mee bezig met zmodeler. Ik wil eerst alle stappen onder de knie krijgen voordat ik echt wat ga maken, zodat ik alle mogelijkheden weet.

post-101-1113739171.jpg

Geplaatst:
comment_125317

Ziet er leuk uit, maar je kan nog wel wat tips gebruiken......

* Alle vlakken moeten geel/grijs zijn voordat je textuurt, alles wat blauw is is doorzichtig in vc->klik met de rechtermuisknop op zo'n blauw vlak en klik op REVERSE.

Maar wat je maakt komt dus in het centrem neem ik aan?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_125327

Allereerst zien de models er heel goed uit :)

Nog 2 tips:

Ik zie dat in je models voor "overbodige lijnen" zitten. (Ik heb ze gearceerd in de bijlage.) Deze kan je allemaal verwijderen in sketchup met het gummetje. Je moet je doen om de kans te verkleinen dat er later in VC geen bugs in je object zitten.

Verder moet je ook alle textures die je gebruikt van .bmp formaat zijn. VC gebruikt geen .jpg's. Als je toch .JPG's gebruikt crasht VC. De standaart textures van Sketchup zijn .jpg. Dus als je die wil gebruiken moet je ze eerst omzetten in .bmp forumaat en dan weer importeren in sketchup.

post-101-1113740296.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.