Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

  • Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 287.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_137879

lol hoe klein is die resolutie van die bmp :s vaag ik zie enkel stip in linksbovenhoek maar volgende keer een goed screeny dan in plaats beetje te gaan spammen met niets.

Btw nieuw screeny van me brug komt morgen is nu al bijna klaar en ingame tests zijn als snel hopelijk geen bugs :lol:

Geplaatst:
comment_138044

K ik weet al wat ik fout had gedaan en ik gebruik trouwens niet 1 texture hoor en ik had de colfile nog niet gemaakt dus vandaar.

Download Bridge Test Package (Right click save as...)

En voor iedereen als deze brug niet werkt zal ik over 1,5 week pas na dat ik Toets heb gehad voor Certificaat van Veiligheid een hele nieuwe bouwen.

Plaatje:

http://www.members.lycos.nl/aadhe1/GTI.JPG

K thanx voor de support en dit is ook maar een beta package en zoals ik al zij de textures vind ik zelf goed en wat nou 1 texture het zijn er wel meer hoor en dat van die steiger wist ik die was te laag maar dat valt te fixen hoor.

En die bridge van Wauzie zouden sommige misschien wel beter vinden maar ik vond een vervaning wel op zijn plaats misschien 2 packages waaruit je kan kiezen welke je install.

Bewerkt: door Aad

Geplaatst:
comment_138053

hij ziet er goed uit B) ,

maar toch heb ik liever de brug van wauzie..., die is veel orgineler..., (niet beledigend opvatten,)

bugs, ja dat maakt je object natuurlijk nog minder waard..., ik denk ook niet dat het de moeite waard is die bugs eruit te halen... ik weet niet waarom je met een brug begin als die er al was..., <_<

Geplaatst:
comment_138130

bridge3lk.th.jpg

Het probleem zat niet in het model, maar in de naamgeving van je files. De naam van je COL-model in de COLfile moet hetzelfde zijn dan de naam van de DFF, anders kan de engine ze niet met elkaar matchen.

Ik heb de dff en txd file gerenamed naar bridge.dff en bridge.txd ( het colmodel in de colfile heet namelijk "bridge".)

Daarna op de gebruikelijk waijze zonder problemen in het spel gekregen, zoals de screenshot laat zien.

Maar je hebt nog heel wat problemen op te lossen met deze brug:

  • De lengte van de brug klopt niet met de lengte van de originele brug.
  • Het platform voor boten, ligt te laag ( zoals in de screenshot te zien is )
  • Je gebruikt voor alles dezelfde texture
  • De COLfile lijkt die van de originele brug te zijn, en doordat ze niet ge-aligned zijn, steekt de COLFILE boven het wegdek uit, en rijd je dus tegen een ontzichtbare muur op als je de brug over wilt.

PS. jouw screenshot is veel te breed volgens de regels, ik heb alvast op imageshack gezet voor je, dus als je deze code

[URL=http://img148.echo.cx/my.php?image=gti0pd.jpg][IMG=http://img148.echo.cx/img148/938/gti0pd.th.jpg][/URL]

in je bericht zet i.p.v. het plaatje, krijg je een thumbnail die naar het full-size plaatje lijdt.

Geplaatst:
comment_138158

Naja Jammer dan mijne is ook nog niet helemaal af hoor dit was maar test versie de echte moet nog afgemaakt en verbeterd worden in 3dsmax en over die colfile die moest ik nog maken en daar had ik geen zin in je kon natuurlijk ook gewoon 400 intikken bij draw distance dit was enkel om een beeld te geven hoe ut eruit ziet en echt raar van die textures maar ik had er toch echt 3 gebruikt dus ik heb waarschijnlijk iets fout gedaan met dff file. Ik zal de brug wel even verbouwen en de steiger ga ik appart bouwen dus het worden 2 objecten.

[EDIT]

Hier even een voorbeeld van mijn texture gebruik nu is er goed te zien wat voor textures ik heb gebruikt en ja de steiger had ik nog vergeten maar die ga ik baseren op Wauzie's brug ik ben enkel zijn model kwijt geraakt dus ik kan de hoogte nog niet helemaal perfect krijgen.

En voor die staal texture ik zal um binnenkort wel even op me website zetten heb een goede jpg versie die erg goed is zoals je ziet in mijn render. <_<

Bewerkt: door Aad

Geplaatst:
comment_138222

na hier dan ff een goede screen sorry voor die slechte foto maar ik had iets fout gedaan met photobucket

maar hier ff een goede screen :D

screen

Bewerkt: door justinvcmodder

Geplaatst:
comment_138341
Naja Jammer dan mijne is ook nog niet helemaal af hoor dit was maar test versie de echte moet nog afgemaakt en verbeterd worden in 3dsmax en over die colfile die moest ik nog maken en daar had ik geen zin in je kon natuurlijk ook gewoon 400 intikken bij draw distance dit was enkel om een beeld te geven hoe ut eruit ziet en echt raar van die textures maar ik had er toch echt 3 gebruikt dus ik heb waarschijnlijk iets fout gedaan met dff file. Ik zal de brug wel even verbouwen en de steiger ga ik appart bouwen dus het worden 2 objecten.

[EDIT]

Hier even een voorbeeld van mijn texture gebruik nu is er goed te zien wat voor textures ik heb gebruikt en ja de steiger had ik nog vergeten maar die ga ik baseren op Wauzie's brug ik ben enkel zijn model kwijt geraakt dus ik kan de hoogte  nog niet helemaal perfect krijgen.

En voor die staal texture ik zal um binnenkort wel even op me website zetten heb een goede jpg versie die erg goed is zoals je ziet in mijn render. <_<

Als andere dan mijn brug willen, dan gebruiken we je mooie brug toch voor een andere verbinding.

Ik ben van plan m'n brug nog wat beter uit te werken, hij kan mooier.

EDIT:

Ik heb de letters van de Car shop aangepast:

ScreenShot5202.jpg

En ik ben bezig met standaard paadjes, die iedereen kan gebruiken. Je ziet hier een 90 graden bocht met daaraan aan elke zijde een recht paadje.

ScreenShot4612.jpg

Bewerkt: door Wauzie

Geplaatst:
comment_138358

X- Gamestudios

Screenshots eerste test:

769548329.jpg

534344018.jpg

De dak textures e.d. werken raar genoeg niet zoals behoren.

Maar voor me 2e ingame building vind ik hem wel goed :)

Geplaatst:
comment_138376

Lol sketchup textures gebruik eerder originele vice city textures of gebruik textures van een bestaande mod bijv myriad islands dit ziet er echt niet zo mooi uit, maarja het is een poging. En btw ik heb overlegt met Wauzi wat er gaat gebeuren met de brug, En we hebben besloten dat wauzie's brug blijft en mijn brug als reserve voor misschien volgende verbinding Wauzi gaat zijn textures updaten zodat zijn brug er even wat beter uit gaat zien dus dat zal dan wel goed komen. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.