Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

  • Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 287.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_141494
ziet er goed uit.... komt er ook een missie voor?

Ik denk wel dat er een missie komt, dat je door checkpoints enzo heen moet rijden en zo het hele parcour door bent geweest. ;)

Geplaatst:
comment_141551
Ja, dat klopt. Ik ga een checkpoint missie maken op tijd. Ik denk dat je er dan €1000,- mee verdient, maar dan moet de missie wel pittig zijn. Binnenkort meer info.

hey, wauzie,

die missie moet idd pittig zijn..., het is niet leuk dat je er meteen doorheen komt, er is aleen een fout/bug, als je hard over een paar van die heuvels heen rijdt, dan klapt de moter weleens achteruit...,

je zou de kartbaan misschien ook te koop kunnen zetten, dat je die missie aleen kan doen als je hem koopt bijvoorbeeldt.

Geplaatst:
comment_141625

Hij moet inderdaad pittig zijn, maar ik maak hem waarschijnlijk niet te koop. De autogarage wordt een savehuis. Ik heb dat probleem nog nooit gehad wat je nu verteld :blink: , waarschijnlijk heb je een oude versie.

EDIT:

Ik heb nog een halfpipe af met een paar stunts eraan vast, hier wat screens:

Renders:

stunt01.jpg

stunt02.jpg

stunt03.jpg

Screens uit vc:

stunt04.jpg

stunt05.jpg

stunt06.jpg

stunt07.jpg

Geplaatst:
comment_141726

Ziet er goed uit Wauzi maar die 6 hoekige loops zullen niet makkelijk te namen zijn heb er zelf namelijk ook al veel probs mee gehad stuiterd onwijs als het niet egaal rond is maarja mooie textures en goed idee :puh: :rolleyes: Wacht maar tot ik met mijn gebouw start morgen grote dag :huh: Toets en dan Modden maar hopelijk :lol:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_141764

Hele mooie stunt Wauzie, Aad heeft wel gelijk dat je looping wat té hakkelig is. Íéts meer poly's dan maar. Maar voor de rest is hij perfect. :)

Geplaatst:
comment_141796

bomen hebben we niet nodig, die halen we gewoon uit VC/SA

*Wauzie*

1.- Zoals aad al zij, het is een beetje hoekig´

2.- De lijnen vallen een beetje slecht inelkaar (check bijlage)

Naast deze 2 "belangrijke" punten, is het een top-object, ik kan niet wachten op je data pakketje...

Ik vindt dit een tegenvallertje (niet verkeerdt opvangen)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_141959

Bij teveel poly's loopt VC heel snel vast. Ook mag een object niet meer dan 2000 poly's hebben. Bij meer dan 2000 poly's kan de collmaker het niet meer aan.

Je kan dan wel je object weer in stukken delen en aparte coll's maken.

Maar met 2000 poly's per object kan je toch al heel veel. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.