Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

  • Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 288k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_148138

Zeker goede screens ik ben ook heel even aan ut modelen geweest en heb tot nu toe enkel nog maar de verdeling van me land klaar ik kom binnenkort wel weer met screens van me werk

Geplaatst:
comment_148179
@ Hubbie: Ik wil niet veel zeggen maar er zijn hier ook kleine kinderen.

Niet dat het mij veel uitmaakt.

Maar niet echt normaal taalgebruik.

ow srry kheb m al geedit

enne eclipse ik ben 100% hetero (denk ik ;) )

Geplaatst:
comment_148222

Ik heb een nieuw idee van teleporteren bedacht:

je gaat voor de ingang van een gebouw staan en je wordt ge teleporteert naar een hal die 300 meter onder de grond ligt, wat eigenlijk gewoon de binnekant van het gebouw moet voorstellen,

daar kan je een lift pakken die dan weer teleporteert naar het bovendek van het hotel, check screen:

p.s met 300 meter bedoel ik gewoon diep onder de grond, zodat het niemand stoort, ook al was het 50 KM geweest je merkt niks en het spel wordt niet trager.

ee.jpg

hier een kleine update van het 2torige hotel, boven aan het rechter hotel komt een zwembad :), bij de duer een teleport zodat je naar het zwembad kan gaan...

post-101-1117658489.jpg

Bewerkt: door bradley1990

Geplaatst:
comment_148294

Ik ben het hier volledig mee eens, de modellen en ideeen zijn prachtig, maar ook ik zou het mooier vinden als ze natuurlijker in het landschap staan, i.p.v. op betonnen voetstukken. En dan naturlijk nog leuke paadjes/trapjes en struiken in de tuin aanbrengen...

PS. Ik denk dat de trap van deze laatste flats nog mooier uitkoemn met een iets egaler ( b.v. marmer) texture. Nu zorgen die grote blokken op het texture voor een vreemd effect.

Just my $0.02

Geplaatst:
comment_148307
Ik heb weer ff wat veranderd, ik heb een stuk blok beton vervangen voor een soort van weg/oprit. Check it out ;):

screen121zy.th.jpg

jou schaal is veelste groot, dat blok moet kleiner en die oprit ziet er ook al zo gigantische uit...

voorderest goed :)

Geplaatst:
comment_148309

*Hetzelfde commentaar als Bradley1990

@PatrickW, ik ben het volkomen eens met je voorstel. Het hoogteverschil zal verdwijnen door die blokken. Het beste is gewoon paadjes door je kavel te leggen. Dit is bijna alleen maar mogelijk door op de eigen lot in 3ds max 7 te werken, zo kan je je paden aanpassen aan het reliëf.

Geplaatst:
comment_148313
*Hetzelfde commentaar als Bradley1990

@PatrickW, ik ben het volkomen eens met je voorstel. Het hoogteverschil zal verdwijnen door die blokken. Het beste is gewoon paadjes door je kavel te leggen. Dit is bijna alleen maar mogelijk door op de eigen lot in 3ds max 7 te werken, zo kan je je paden aanpassen aan het reliëf.

@patrick, ik ben het ook met je eens dat het jammer van het relief is en dat steeds van die blokken er niet uitzien, maar zo´n hotel moet recht staan en kan niet screef geplaatst worden op je lot,

de texture die ik gebruik voor de tegels op mijn lot vindt ik mooi en wil ik niet veranderen, ik vindt het een mooi effect geven,

Wat je zegt over de textures de trappen worden idd nog aangepast, naar een mooiere texture.

@wauzie

Als je je kavel bewerkt in 3DS max,verliest de DFF meteen zijn "pre-light".

Aangezien 3ds 3 het niet doet bij mij :unsure: kan ik dat dus niet doen...

EDIT:

wat ook kan is de "blokken" gewoon wat lager zetten, en dan meerdere keren trappen zetten of hellingen.

Bewerkt: door bradley1990

Geplaatst:
comment_148323

Ik heb het blok ff wat lager gezet:

screen29vb1.th.jpg

Er zit alleen een nadeel aan:

screen34bl.th.jpg

*edit*

Ik laat het gras zo boven het blok uitsteken en ga daar een normaal paadje lopen zoals dit:

screen142uf.th.jpg

Bewerkt: door snorege

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.