Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

  • Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 288k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_161567

OK ik heb aardig wat gemoddeld aan me gebouw en ik denk dat ik het enkel bij een ondergrondse kelder laat dat scheelt mij werk en het is toch leuk voor bijvoorbeeld wapens ofandere dingen in te plaatsen of misschien een soort hideout voor bepaalde missies ik post vanmiddag de screens als ik klaar ben met me stage en als me lot totaal af is verwacht binnenkort maar een release als al mijn bugs eruit zijn :lol:

Geplaatst:
comment_161818

na m'n pc crah tog ff wat an me kavel gedaan. (was alles kwijt) dus hier screens

gtavc20050622134248342zc.jpg

gtavc20050622134325457uj.jpg

gtavc20050622134337358fm.jpg

gtavc20050622134358927xu.jpg

hij is te groot op dit moment

weg kompt wat lager te liggen

last van bugs waardoor "in eens onzigbaare muur" er is (ligt aan sketch up)

en van dat spam sorry want ben het gewoon gewnt om z'n reactie te plaatsen want gebrurt nogal ens vaker @ forum van me clan (zijn regels niet zo streng) majah ik zal hem nu ff gaan bewerken resaclen en mss opnieuw texturen

update soon hoop ik

RWQ

:EDIT:

ben me skp file kwijt. was ook niet echt teverden over ontwerp dus ik pruts nog ff door.

Bewerkt: door RWQ

Geplaatst:
comment_161919
De model ziet er wel leuk uit RWQ ;) , maar ik zou als ik jouw was de texturen aanpassen.......het is haast een tekenfilm :( .

idd, ik zou geen kleur gebruiken (zoals jij geel had) maar een steen texture ofzo. Of een texture met spikkeltjes maar dat het niet glad is als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Geplaatst:
comment_162036

mee eens texturen lijken nergens op. was ff aangeven dat ik nogwel ermee bezig ben alhoewel ik niet super veel tijd ervoor heb. verder kent het veeeeel bugs. en heb btw m'n oude villa ook terug gevonden (versie 0.1 toen ik back up had gemaakt dus dat valt opzich mee. alleen heb hem "afgemaakt" en zette hem in vc maar kon niet bij hem komen er zat gewoon een muur die je niet konzien "over" het hele gebouw heen. zou dat eraan kunnen hebben gelgen dat ik met dff een x bestand heb gemaakt"? ipv 3ds

rwq

Geplaatst:
comment_162093

*met wauzie eens*

---

Nog aan toe te voegen :

last van bugs waardoor "in eens onzigbaare muur" er is (ligt aan sketch up)

Dit soort bugs worden niet echt geacepteert. ;)

voor de rest is het model zelf denk ik wel goed.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_162133

Je model is mooi, textures zijn niks...kijk eens tussen de VC of SA textures met de txd viewer en kijk of je wat leuks tegenkomt.

Onzichtbare muren kan je fixen door zoveel mogelijk onnodige lijnen te verwijderen. Of je .col file met een script van 3dsmax maken..maar dit is een stuk moeilijker.

Ik ga dit wel nog allemaal in mijn toekomstige videotutorial uitleggen. :)

Geplaatst:
comment_162360

heb al een deel gefixt van die muren maar doordat me weg "er om heen" ligt dus een deel word afgesloten krijg je muurtje. majah ik fix het hopelijk morgen wel. of in de komende dagen alleen heb pww volgende week en het nk (wielrennen) ben ik vol in training, maar kom er wel uit.

*ziet uit naar tut

RWQ

edit en natuurlijk kan z'n muur niet. ik streef ook naar wat kwaliteit.

Bewerkt: door RWQ

Geplaatst:
comment_163266
Zit ziet er wel leuk uit Snorege ;) . Alleen de texturen lichter en hij is goed. Tenminste als er geen onzichtbare muren in zitten.

De textures zal ik nog ff lichter doen en er zijn gelukkig geen ontzichtbare muren :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.