Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

• Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 288k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_214950

Ziet er egt "Vervallen" uit Jorge ;)

Daar zullen heel wat Sjonnie's en Melissa's komen wonen :bonk:

Enehm, als je dat bord voor Kings Street wilt hebben, DaddyPimp en ik hebben hem in het Artwork Topic gezet ;)

Geplaatst:
comment_215066

Mooi gedaan Wauzi :klap:

Ik ben nu bezig met oefenen met 3ds max.

Als ik beter ben neem ik een lot.

En die maak ik iig af.

Wat het ook kost. :Y

Geplaatst:
comment_215193

Ik heb vandaag als me eerste dag als lid al begonne te bouwen voor me villa lot. De Textures zijn nog niet helemaal op zijn plaats en deze kunnen wss nog veranderd worden. Maar al vast een voor proefje.

villa.jpg

-

Groeten sbn

Geplaatst:
comment_215245
Geplaatst op 21 Aug 2005, 15:34:35

Ik heb vandaag als me eerste dag als lid al begonne te bouwen voor me villa lot. De Textures zijn nog niet helemaal op zijn plaats en deze kunnen wss nog veranderd worden. Maar al vast een voor proefje.

ziet er wel goed uit alleen ik zou de textures van de deuren en ramen verandere.

Geplaatst:
comment_215267

Als ik eerlijk ben het begint nu meer een beetje te lijken op een grote stenen doolhof niet echt ramen erin ofzo of anderen digen die aantonen dat het gebouwen zijn. En jah het is wel mooi gemoddeld maar door die textures ziet niet alles er even mooi uit.

:cya:

Geplaatst:
comment_215279

Het zijn een paar oude verlaten gebouwen. Ramen vind ik er dus niet bij passen, het zijn geen woonhuizen....meer crackhuizen voor gangs. Het komt dan ook niet voor niets in de achterbuurten.

@Burpi, hoe bedoel je eentonig? Er zit veel verschil in. Je moet maar eens in San Andreas kijken.....daar is het veel eentoniger op dat gebied ;). Je moet het in Sa zien.

Geplaatst:
comment_215288
ziet er wel goed uit alleen ik zou de textures van de deuren en ramen verandere.

Ik ben nog niet begonnen aan de deuren en de ramen, maar het is al goed dat je ziet

dat het deuren en ramen zijn.

Het zijn een paar oude verlaten gebouwen. Ramen vind ik er dus niet bij passen, het zijn geen woonhuizen....meer crackhuizen voor gangs. Het komt dan ook niet voor niets in de achterbuurten.

Je zou wel gebroken/ ingeslagen ramen er kunnen in zetten, niet te veel maar een paar er. Dat geeft nog meer het effect dat het een vervallen crackhouse is.

Geplaatst:
comment_215348
@Burpi, hoe bedoel je eentonig? Er zit veel verschil in. Je moet maar eens in San Andreas kijken.....daar is het veel eentoniger op dat gebied ;). Je moet het in Sa zien.

de renders zien er saai eentonig uit ik wacht wel voor ingame ;)

Geplaatst:
comment_215742

Mooi gebouw als eerste wauzie.

Maar mischien kun je er een paar posters er opdoen van reclame dan is het niet zo eentonig als ze zeggen.

Kan je het gebouw ook in zou wel mooi zijn voor een missie met drugs iets ofzo?

Geplaatst:
comment_215749

of netzoals in het begin van bestaande GTA Sa missie dat je iemand moet doden en dan door al die hallen heen moet rennen of een heftruck missie en vervolgens ontkomen aan gang members die je willen doden maar dat is meer iets voor in het ideeen topic en Jah zoals vorige gebruiker al zij Posters erop of Grafity ofzo om het een beetje gang look te geven netzoals in gta3 beetje was :puh::cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.