Jump to content
Geplaatst:
comment_113950

HET GROOTE SCREEN TOPIC

Post hier al je screens van je gemaakt objecten voor GTI ;)

Bewerkt: door bradley1990

• Reacties 2.1k
  • Bezichtigingen 288k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_226423

Mooie gebouwen allemaal.

@Jorge: je kan water uit je fontein laten komen d.m.v. particle objecten.

Met kam's mapviewer is dit makkelijk te maken.

Geplaatst:
comment_226958

Mensen,dit zijn echt mooie gebouwen :Y Weten jullie ook wanneer er een beta uitkomt ?Dat zou echt fantasties zijn :'D (Sorry als dit al gevraagt is)

Geplaatst:
comment_227108

Om eerlijk te zijn vind ik dat bakstenene gebouw met die miljoenen ramen niet echt mooi naja het gebouw wel maar de textures niet.

En ik heb ook alweer lange tijd niets geshowed dus ik denk dat ik binnnenkort me lots ga afronnden :D

Geplaatst:
comment_227761

Na een hele lange tijd (naja 3 weken ofzo) weer eens iets geslaagds van mij op te posten ik ben nu al een tijdje bezig met sketchup en 3dsmax aan ut moddelen maar ik vind 3dsmax op termijn toch erg leuk worden en makkelijk om ff simpel iets te maken dus vandaar me nieuwe gebouw dat al bijna klaar is.

RoffGTI.jpg

Nu alleen ff ingame zetten en als jullie vragen is dit al voor Gta sa dan zeg ik nee helaas omdat ik veel problemen het om het zelf in gta sa te krijgen hou ik het nog even op vice city. Maar als jullie een Sa versie willen dan kan ik die gerust maken alleen dan is het ongetest. :cya:

:cya:

Bewerkt: door Aad

Geplaatst:
comment_227894
Ziet erg mooi uit Aad!! Maar misschien iets te simpel, het ziet er zo eenvoudig uit

Maar veel succes :klap:

Hoe vaak moet ik het nog zeggen Big Bear :duh:

Sence And Simplicety

Daar draait het allemaal om :Y.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.