Geplaatst: 22 september 200816 jaren comment_1119309 Heej forummertjes, ik heb vandaag twee PS1-games en een PS1 Memory Card gekocht... Nou zei de verkoper dat ik de Memory Card moest wissen, er stonden nog wat bestanden op zei ie. Dus ik steek die Memory Card in m'n PS2, en er staat dat ik moet formatteren... Ik doe dat, wat zie ik, geen bestanden... Ik zie vanboven 122 (kilo?)bytes beschikbaar, is dit normaal, 122 (kilo?)bytes? Alvast bedankt! MegaPilot. EDIT: Ik wist niet waar dit te plaatsen, sorry. Bewerkt: 22 september 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 22 september 200816 jaren comment_1119382 Ja, volgens mij is dit normaal. Ze werkten toen nog met blocks.. En een save had weinig nodig, dus..
Geplaatst: 22 september 200816 jaren Auteur comment_1119437 Ja, volgens mij is dit normaal. Ze werkten toen nog met blocks.. En een save had weinig nodig, dus.. Okee! Thanks voor je reactie in het andere topic! Ik ben nu nog aan het kijken naar het filmpje! MegaPilot. EDIT: Schrijffoutje verbetert. Bewerkt: 22 september 200816 jaren door MegaPilot
Heej forummertjes,
ik heb vandaag twee PS1-games en een PS1 Memory Card gekocht...
Nou zei de verkoper dat ik de Memory Card moest wissen, er stonden nog wat bestanden op zei ie.
Dus ik steek die Memory Card in m'n PS2,
en er staat dat ik moet formatteren...
Ik doe dat, wat zie ik, geen bestanden...
Ik zie vanboven 122 (kilo?)bytes beschikbaar,
is dit normaal, 122 (kilo?)bytes?
Alvast bedankt!
MegaPilot.
EDIT: Ik wist niet waar dit te plaatsen, sorry.
Bewerkt: door MegaPilot