Geplaatst: 22 september 200816 jaren comment_1119818 Hey, Ik heb een paar vraagjes Hoe zet je zo'n tekst in het midden van je scherm als je joined ? Hoe maak je verschillende groepen bij spawn menu zodat er ook zo'n tekst bijkomt(bv. Police , Ballas enz) ? Hoe maak ik een Register/Login ? Gratzz GTAFreak007 Bewerkt: 22 september 200816 jaren door GTAFreak007
Geplaatst: 23 september 200816 jaren comment_1120143 Hey,Ik heb een paar vraagjes Hoe zet je zo'n tekst in het midden van je scherm als je joined ? Hoe maak je verschillende groepen bij spawn menu zodat er ook zo'n tekst bijkomt(bv. Police , Ballas enz) ? Hoe maak ik een Register/Login ? Gratzz GTAFreak007 kijk bij gangs and cops mod daar Staat het en voor als je server in komt is: public OnPlayerConnect(playerid){ GameTextForPlayer(playerid,"~r~Welcome to ~w~GTAFreak007~g~Server",5000,5); return 1; } kleuren ~r~ = rood ~w~=Wit ~g~=groen Je kan trouwens die Welcome en alles veranderen in wat je wil Groote: 5000,5 is de grote van de text
Geplaatst: 23 september 200816 jaren Auteur comment_1120272 Bedankt ! Voor register/login heb ik al En die gangs zoek ik wel ff =) Gratzz GTAFreak007
Hey,
Ik heb een paar vraagjes
Hoe zet je zo'n tekst in het midden van je scherm als je joined ?
Hoe maak je verschillende groepen bij spawn menu
zodat er ook zo'n tekst bijkomt(bv. Police , Ballas enz) ?
Hoe maak ik een Register/Login ?
Gratzz GTAFreak007
Bewerkt: door GTAFreak007