Geplaatst: 22 september 200816 jaren comment_1119859 Hierbij wil ik een soort spel starten. Het gaat zo. Je neemt een render van een bestaande console. Vervolgens pas je hem naar jouw stijl aan. Dit kan door plaatjes eroverheen te plakken en dan te gummen, en dat soort dingen. Hierbij een voorbeeld, zelf gemaakt uiteraard. Vragen? PM me!
Geplaatst: 22 september 200816 jaren comment_1119873 Oja, heb nog ff een vraag voor de Xbox360 aan jou. Kan je ook een GTA IV hoes kopen om over je Xbox360 te doen? Zoja, ik ga hem halen dan!
Geplaatst: 22 september 200816 jaren Auteur comment_1119877 Ja je kan een front kopen geloof ik... Als dit sarcasme was omdat ik het heb nageaapt, dankje maar dat front ziet er heel anders uit.
Geplaatst: 22 september 200816 jaren comment_1119915 Ja je kan een front kopen geloof ik... Als dit sarcasme was omdat ik het heb nageaapt, dankje maar dat front ziet er heel anders uit. Thanks! Ik ga hem f*cking halen! :D
Hierbij wil ik een soort spel starten.
Het gaat zo.
Je neemt een render van een bestaande console.
Vervolgens pas je hem naar jouw stijl aan.
Dit kan door plaatjes eroverheen te plakken en dan te gummen, en dat soort dingen.
Hierbij een voorbeeld, zelf gemaakt uiteraard.
Vragen?
PM me!